Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

JEG KAN IKK MERE... HJÆLP

Redigeret 20 september, 2012, 07:47 i Åben debat om depression
Puha ja, nu kommer der lige et indlæg herfra mig..
Kort fortalt om mig:
Jeg er en pige på 19 år, har gået på 6 forskellige skoler, er blevet mobbet ud af dem alle sammen.. Er blevet slået af forældre fra jeg var 5 til jeg var 15år.. Har fået at vide at mine søskende i mange år, at de ville ønske jeg var død, om jeg ikk bare kunne tage og dø og det hele ville være meget bedre hvis jeg ikk var her.. Jeg har været cutter siden jeg var 15 år gammel, har været indlagt på psykriatisk afdeling 3 gange i 2 måneder af gangen.. Har 17 selvmordsforsøg bag mig.. Det var lige kort fortalt omkring mit liv..

i fredags tog jeg på weekend, sammen med mine 3 andre søskende, ned til en camping plads i terkelsbøl, hvor mine forældre ligger på camping året rundt.. Jeg havde håbet på en super hyggelig weekend, uden nogen form for skænderier..
Her er kort fortalt om hvordan det hele udviklede sig til det rene helvede..

Det korte af det lange er at min far forlod camping pladsen i fuld tilstand med den ene hund på bagsædet i bilen.. Har ikk hørt fra ham i lidt over 12 timer og mobilen ligger i camping vognen.. Jeg er ikk en del af mine forældre familie mere og hvis jeg ikk sender min søster hjem, kommer min mor og gennembanker mig.. Min mor sagde til mig i tlf at hun ville sende baby (hesten) til slagteren
Aner ikk om hun gør det, men jeg frygter det værste.. Min svigermor og kæreste kom og hentede min søster og jeg kl lort i nat, efter min storesøster bogstavelig talt havde overfaldt mig, efter jeg forlod camping pladsen.. Det samme gjorder hun ved min lillesøster.. Det var bare den korte del af historien, så en hyggelig weekend endte ud i det rene helvede..

Som emnet lyder jeg kan ikk mere, jeg magter ikk at stå model til det mere... Jeg har forsøgt alt, prøvet alt, bare for at gøre min familie tilfredse og uanset hva jeg gjorder, så var det ikk godt nok for dem..
Jeg kan virkelig ikk mere, ved ikk hva jeg ska gøre ved mig selv.. Lige nu har jeg allermest lyst til at stor tude og tage livet af mig selv, på den værst tænkelig måde, ja jeg ved godt hvis jeg springer ud foran et tog.. Så påvirker det togchauføren for resten af hans liv og de passagere som er ombord på toget.. Men det er jeg faktisk lidt ligeglad med lige nu, for jeg gider virkelig ikk livet mere.. Har stået model til det her i alt for mange år, og NU er det bare slut, jeg hverken finder mig i det, eller gider det mere.. Det er simpelthen slut nu
Takker på forhånd, for at i tog jer tid til at læse det her

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Nej det tror da jeg. Du er udsat for overgreb og det må stoppe! Tal akut med lægen, og få dig en god terapeut, så du kan få bearbejdet de ting der sker. Hellere nu end i morgen. Det Haster virkelig!
    Måske kan du få finde hjælp hos Landsforeningen for spiseforstyrrelser og selvskade.
    Om konsekvenser af overgreb kan du læse mere under 'Tilbagevendende depressioner' tidligt i denne tråd fik jeg nærmest et chok. Det bedste til dig KH Helle8
  • Indstillinger
    Kære Miss Beuty

    Kan godt forstå dig. Det skal være ok at sige at selvmordstanker er forståelige. For livet kan være ekstremt og de indre dæmoner for voldsomme.

    Men samtidig også at sige ; du er 19 og har livet foran dig - gør krav på det liv! Grundet mine egne erfaringer vil jeg råde til følgende; forlad din familie for noget tid - måske lang tid - og byg dit eget liv op stille og roligt via terapi og at lave de ting DU kan li!

    Håber meget du ikke vælger livet fra - du har krav på det - men også krav på at lade fortiden ligger og skabe din helt helt egen fremtid - HELD og LYKKE med det!

    Kh
    Martin
Log in eller Registrér for at kommentere.