Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

utroskab

Redigeret 19 juli, 2012, 12:21 i Utroskab
Hej


Min kæreste og jeg har kommet sammen over 2 år nu. vi kom sammen i maj 2010. Desværre skulle jeg rejse i 2 måneder juni 2012 hvor vi snakkede i telefon, mens jeg var dernede. Jeg var blevet lidt træt af ham fordi han ringede så ofte og jeg havde en hel masse at se til. Han skulle på ferie med drengene i spanien, et rigtig feststed hvor unge tager hen. mens han var dernede sagde jeg til ham at han ikke skulle ringe mere og at vi snakkes når vi kommer tilbage til danmark..( det tog han som slå op grund).. i mellem tiden havde hans ven fundet sig en pige dernede som havde en veninde, og der var min kæreste mig utro med hende hvor han var fuld. dagen efter fik jeg det dårligt over jeg havde sagt det til ham, så jeg ringede til ham og ville sige undskyld og han havde det utrolig dårligt, desuden var han hellere ikke taget ud med hans venner.... det undrede mig... efter skrev vi sammen og han sagde han havde gjort noget rigtig dumt.... også ringede jeg men han kunne ikke få sig selv til at sige det, men til sidst fik jeg presset det ud af ham... og der gik jeg helt i stykker......... Han ringede til mig hele tiden, hvor jeg ikke gad at snakke med ham, han var HELT knust dernede og ville bare gerne hjem... da han kom hjem, var han så utrolig ked af det, og havde både havet henna- tattovering og armbånd med mit navn og købt gave og jeg ved ikke hvad.... Men han vil stadig ikke fortælle mig det hele foregik... så her for nogle dage siden skulle han ned til sommerhuset, og dernede bor hun!!!! 50 km derfra... med de samme venner. og nu kan jeg ikke tænke på andet end det.. hvordan de gjorde det, hvordan de havde sex og hvordan han forføret hende... inden han tog afsted vidste han godt jeg havde det dårligt over det, og han sagde der ikke ville ske noget! ALDRIG.. men så har jeg været lidt lusket og fundet ud af hvem hende pigen er.. så sagde jeg til ham når han kom tilbage vil jeg have sandheden på bordet om alt der var mellem dem.... Men hvad havde I gjort? Synes I jeg skulle havde gået fra ham dengang? eller er jeg bare for meget, og skal snakke med ham om det også glemme det???

Kommentarer

  • Indstillinger
    I min verden er utroskab nul-tolerance. Nu ved jeg ikke hvor gamle I er, og hvor seriøst jeres forhold er.. Men der skal meget til, før du igen vil kunne stole blindt på ham.
    Jeg er af den overbevisning, at et forhold aldrig bliver det samme, efter en part har været utro. Der vil altid være den der lille mistanke, eller fornemmelse, og det vil ikke være til at holde ud.

    Du er den som bedst ved, hvad der skal ske mellem jer i fremtiden. Men du skal nok være forberedt på, at I i sidste ender går fra hinanden af mistillid eller en lignende situarion :-) Måske lidt pisimistisk, men det er bare min erfaring..
  • Indstillinger
    Jae, jeg ville måske være lidt mere tolerant eller hvad man skal kalde det.
    I har ikke behandlet hinanden pænt, såe, måske kan I tilgive hinanden.

    50 km derfra er alligevel et godt stykke vej, for du mener vel ikke 5o m, så tror jeg nok, jeg ville rynke brynene. Men 50 km... det lyder mere som om I ikke rigtigt ved, hvad I vil endnu.
    Du virker først lidt træt af ham, men da han så svigter er det alligevel galt og omvendt. Det er noget rodet, jeres forhold. Er i meget unge.

    Så ja, hvis det var mig ville jeg nok prøve igen. Der sker intet ved det.
    Det er rigtigt, tilliden har sikkert fået et knæk og det tager nogen tid at bygge den op. Men I er begge skyldige.
Log in eller Registrér for at kommentere.