Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Utilfreds bryststørelse!!!!

Hej (-:
Jeg er en pige på 17 år.
Jeg har gået med denne her følese i nogle år nu, og det er begyndt at gå mig physisk på, jeg kan knap nok have samleje med med min kæreste som jeg har været sammen med i et 1 år nu da det endelig kommer til at jeg skal smide tøjet stopper lysten. Jeg kan ikke engang tage på stranden eller i en svømmehald da jeg føler jeg er fanget i den forkerte krop. Jeg er som alle andre på 17 år ikke istand til at have 30 tusinde kr. Til brystinplantanter og er nyskerrig efter at vide om man kan få et tilskud eller andet til brystinplantanter.
Har brug for seriøst hjælp snart Så håber at der er nogen der vil hjælpe mig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du kommer over det, sådan har vi alle sammen følt da vi var i den alder, der er altid et eller andet som vi ikke er tilfreds med. Men med tiden vænner man til det og bliver glad for at man ikke har gjordt noget ved det. Vær glad for dine bryster uanset størrelse, nyd din kæreste og livet, for livet er for kort til det. Din kæreste elsker dig og vil helt sikkert være vilde med dine bryster. Han har ikke valgt dig for dine bryster men for den du er. Elsk dig selv og gør noget ved dit lavt selvværd.
  • Indstillinger
    Hej Jessica,

    Du er kun 17 år, så dine bryster er måske heller ikke helt udvokset. Det lyder dog ikke til at være sjovt for dig rent psykisk :( Nogle gange kan det gå over idet du indser med tiden hvad du har. Hvis du dog bliver ved i længere tid med stadig at have det dårligt, så kan du selvfølgelig overveje at blive opereret, men det ikke nogen simpel operation! Og du skal virkelig researche før du springe ud i det :-)

    Det er ikke muligt at få noget tilskud, hvis du bare har lidt brystvæv, da det er en ren skønhedsoperation. Hvis du derimod absolut INTET har, og det er en slags genfejl, så kan du få tilskud. Det er dog yderst sjældent. Så du må vel bare til at spare op hvis det er noget du tror du vil have lavet i fremtiden.

    Held og lykke.
  • Indstillinger
    helenphihelenphi
    Redigeret 21 september, 2020, 05:18

    Brystforstørrende piller - https://shytobuy.dk Jeg har brugt Procurves i de sidste 3 måneder og jeg har oplevet nogle resultater som er virkelig fantastiske. I starten tog det lidt tid før jeg så de første fremskridt, men efter de første 3 uger begyndte mine bryster at ændre sig påfaldende.

Log in eller Registrér for at kommentere.