Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp

Redigeret 19 juli, 2012, 16:53 i Åben debat om sex
Hej jeg er 16 år, jeg kommer sammen med en på 18 år hun er ikke jomfru men hun er meget stram, her den anden dag lavede vi forspil men da vi så skulle igang kunne jeg ikke få den ind i hende min penis ¨knækkede¨ nærmest, så den kunne ikke komme ind, det var uden kondom vi havde ikke nogen kondom lige der undskyld :/, hun bliver våd men jeg kan stadig ikke få den ind og nu har jeg ikke den største syns jeg ikke selv men, håber i kan hjælpe mig til hvordan vi kan komme igang med vores sexliv da vi begge er klar til det.

Tak på forhånd

Hmm1234

Kommentarer

  • Indstillinger
    I kan købe glidecreme på apoteket eller i Matas. Det vil måske hjælpe at smøre lidt af det uden på kondomet. Derudover skal hun være våd og klar (I kan forberedt hendes skede med først en finger, så to fingre, så tre fingre før penissen).
    Husk lige at hun kan have en sexsygdom hvis hun har haft sex uden kondom før. Det har man ikke nødvendigvis symptomer på - derfor: Bliv testet (hvis hun har haft sex uden kondom) og husk at bruge kondom så I ikke risikerer graviditet.
  • Indstillinger
    Tak for hjælpen...

    jeg ville lige svare på den da jeg nu så den og hun har 3 fingre op i sig men hun får rigtigt ondt og kan ikke tisse eller gå ordenligt efter fordi det gør så ondt :'(
  • Indstillinger
    Jeg vil anbefale hende at blive undersøgt af en gynækolog. Det lyder lidt mærkeligt, at hun får ondt efterfølgende, bortset fra, jeg ville bestemt IKKE have tre fingre stukket op. Det må sørme være ubehageligt. Nå, men vi er jo forskellige. Hver sin lyst.
  • Indstillinger
    Hmm tak for hjælpen ...
Log in eller Registrér for at kommentere.