Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hej igen, Har spørgsmål ang. GUL håber at I kan hjælpe

Redigeret 2 august, 2012, 19:05 i Snart gravid
Jeg er blevet i tvivl om jeg kan have en graviditet udenfor livmoderen.
Jeg har tidligere haft noget der kan øge min chance til det. Men ved ikke helt hvad symptomerne er på det.

Mine symptomer på min graviditet er ligenu:
Ømme brystvorter, tit øm i lænden, spændinger i min ene balde, meget tendens til træthed og små jag i siderne, dér hvor æggestokene sidder.

Jeg synes ikke at jeg kan mærke noget i mit underliv/mave og jeg har tabt mig ca ½ kilo.
Er der nogle der har haft de sammen symptomer eller ved om det kan være en GUL?

Er meget fortvilvlet og min læge går på ferie så har først en tid hos ham engang i starten af næste måned, når han kommer tilbage fra ferie.

Kommentarer

  • Indstillinger
    For mig lyder det som almindelig graviditet symptomer men hvis der pludselig opstår smerter i underlivet og blødninger skal du kontakte en anden læge for så kan det muligvis være tegn på graviditet udenfor livmoderen. Du har ret til at besøge en anden læge ved akut selvom din læge er på ferie, din læge har lagt en besked på telefonsvareren på de læger du kan kontakte.
  • Indstillinger
    Tak for svaret, jeg må bare se tiden an. Igår fik jeg godt nok en voldsom smerte der gik fra min højre side af underlivet og op igennem mave og ud igennem armen, det varede dog kun i ca 1 sek. men jeg bukkede helt sammen da det kom så uventet. :/
  • Indstillinger
    Det lyder mærkeligt. Normalt for en graviditet er det ikke.
  • Indstillinger
    SE her på ND under graviditet, komplikationer, ... der står mange gode informationer.
  • Indstillinger
    Har været til scanning og det er ikke en GUL alt ser fint ud og det var skønt at se det lille hjerte hamre derud af :D
    Men tak for jeres hjælp :)
  • Indstillinger
    Det er dejligt at høre:-) tillykke og held og lykke med din graviditet.
Log in eller Registrér for at kommentere.