Svedproblemer..
Jeg er en 16 årige dreng der virkelig har prøvet alle deodoranter der findes!
Jeg har brugt flere 1000kr på diverse deodoranter, men har stadig ikke fundet en der '' virker ''. Jeg er en dreng der gerne vil leve ungdomslivet, men det er ikke fedt at gå rundt og lugte! Jeg er ikke overvægtig eller noget, er dog aktiv hver eneste dag.
Nogen der har nogen gode råd?
Livet er ikke fedt, hvis alle kigger efter en når man foreksempel går i gågaden...
Mvh
Mig.
Jeg har brugt flere 1000kr på diverse deodoranter, men har stadig ikke fundet en der '' virker ''. Jeg er en dreng der gerne vil leve ungdomslivet, men det er ikke fedt at gå rundt og lugte! Jeg er ikke overvægtig eller noget, er dog aktiv hver eneste dag.
Nogen der har nogen gode råd?
Livet er ikke fedt, hvis alle kigger efter en når man foreksempel går i gågaden...
Mvh
Mig.
Kommentarer
Ja, jeg går i bad hver morgen, men det er som om deodoranten ikke vil virke...
Jeg har prøvet noget aluminiums clohrid, men det fik mig bare til at svede endnu mere enten i ansigtet eller på fødderne. :-(
http://www.alun.dk/helse/hvad-faer-sved-til-lugte.html#
Har du ellers problemer med angst? Jeg døjer selv med socialangst (socialfobi) og til tider panikangst. Når jeg får synlige symptomer på ovennævnte, blandt andet sved, så er det fuldstændigt lige meget hvilken deo jeg bruger.