Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvem er faderen?

Redigeret 23 juli, 2012, 03:43 i Åben debat for kvinder
Hej piger:

Sagen er den, at jeg har været så dum, at have haft sex med en (som ikke var min kæreste) den 15. juni. Jeg afbrød samlejet INDEN han var kommet, da samvittigheden meldte sig. Endvidere havde jeg så sex med min kæreste den 18. juni, og er efter episoden nu blevet gravid...
Så hvem er faderen??

Havde min sidste menstruation den 1. juni og min cyklus er fra alt mellem 31 og 36 dage ..

Har ikke brug for folk der dømmer mig, da jeg gør det nok selv. Har blot brug for svar...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kan jeg ikke svare dig på, der laves dna test i faderskabs sager.
    Ses måske på hvem den lille ligner.
    Hvis du er 100 på at din date ikke kom, må det jo være din kærestes barn.
  • Indstillinger
    Desværre, man kan alligevel ikke være helt sikker.


    ( Præsperm kan indeholde sædceller )
  • Indstillinger
    ja se det var en rigtig dårlig historie ----men hvis du har taget den fortrydelses pille næste dag ---er den sikkert din redning
    og så gå til din læge --og få en snak med ham --om din situiation----

    lægen er der for din skyld ---og du er der for hans skyld ---
  • Indstillinger
    Det er desværre nok kun en test der kan gøre dig sikker på hvem der er faren.
  • Indstillinger
    Hej
    Læger kan være en mulig løsning, da han/hun kan måske regne ud, fra hvornår du kunne blev gravid.
  • Indstillinger
    Er graviditeten fra den 15 juni eller den 18 juni.

    Du har tiltro til, hvad en læge kan klare må jeg sige. Næe, jeg ville have større tiltro til Humlebiens forslag.
  • Indstillinger
    Jeg er enig i, at en faderskabstest viser helt sikkert hvem der er faren. Men man skal vente 9 måneder før man får svaret.
    Jeg synes, at det kan være en god ide at snakke med en læger om situationen. Måske kan han/hun forslog noget, som vi ikke har tænkt over.
  • Indstillinger
    HVOR GAMMEL ER DU ----DU SKULLE MÅSKE OVERVEJE OM DU VIL HAVE DET BARN

    det vil ikke gå stille af ---at få oplyst hvem der er far til dit barn ---det er ikke sikkert du har din kæreste mere ---når han opdager --hvordan denne sag står tit ---

    for det kan ikke undgås at han skal vide det
    og dette kan ikke være sjov for dig --at gå i den uvished --i så lang tid ---

    så du skulle måske tale med din læge om at få en abort ---og starte på en frisk ---med et klogere liv ---i forhold til drenge og sex
  • Indstillinger
    Hej.

    Sikke en træls situation for dig. Nu ved du helt sikkert at tilfældig sex kan føre noget træls med sig, så det vil jeg kraftigt fraråde dig en anden gang. Pas på dig selv, der er ingen andre der gør det.
    Du ønsker barnet så vil jeg råde dig til at få det. Og så må du bare håbe på at det er dit kærestes barn. Sandsynligheden for at det er dit kærestes barn er meget stor. Der er en der råder dig til abort, men lad være for det er jo ikke dit inderste ønske. En abort er ikke "bare" noget man får fordi det ikke lige passer ind i ens kram. Abort er en forfærdelig oplevelse som påvirker ens psyke negativt resten af livet, og som mange fortryder bitterligt.

    Pas på dig selv fremover.

    Lisbeth
Log in eller Registrér for at kommentere.