Hjem Sex & samliv Ægteskabsproblemer

Intet sexlyst

Redigeret 10 juli, 2012, 04:30 i Ægteskabsproblemer
Hej..

Jeg sidder her på arbejdet, og bliver stresset over vores ægteskab.
Vi begge to er 22 år gammel.
I hele dette år, har vi måske haft sex 1 gang om ugen. Vi har mange skænderier, det er måske grunden til vi ikke har haft mere sex, bl.a.
Andre gange måske 2 gange om måndenen eller mindre.
Men problemet er så, at selvom jeg er meget tæt på min mand, vi kysser osv. Og jeg ved godt at han er stiv nu osv. Men han vil ikke dyrke noget med mig?
Jeg forstår det simpelthen ikke.. Det er som om at han holder sig tilbage.
Men så forstår jeg ikke at hvordan han kan holde sig så meget tilbage, når han samtigdig har så meget lyst.
Jeg kan mærke at hans penis vokser. Men han vælger i stedet at stoppe kysseri. Undskyldning er så at han er meget træt.
Vores forhold er meget anderledes. Vi snakker ikk så meget om "emnet" sex. Og jeg er stadig genert overfor ham. Ang. være nøgen osv. Hvad er det der får ham tilo at være sådan?

En anden sag, jeg har en mistanke om at han tilfredsstiller sig selv, da jeg opdagde noget sæd på noget køkkenpapir.
Så begyndte jeg at være mere opmøærksom på det og hvergang jeg ikke er hjemme så mangler der noget køkkenpapir.
Jeg kan forestille mig at han gør et eller andet ved sig selv, og jeg er 100% sikker på at han så får udløsning.

Altså hvad er hans problem? Jeg kan simplethen ikke forstå noget?
Log in eller Registrér for at kommentere.