Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Slettet

Redigeret 3 februar, 2016, 04:34 i Kvindelige sexproblemer

Kommentarer

  • Indstillinger
    Irrelevant reklame
  • Indstillinger
    Jeg synes det er lidt trist når folk bare smider et link til en eller anden hjemmeside som svar på andres indlæg!
    Jeg tror at folk der skriver et indlæg ønsker at drage nytte af andres erfaringer, eller bare høre hvad andre udenforstående tænker om deres situation.
    Jeg kan selvfølgelig godt se fordelene ved at dele et link hvis det virkelig er RELEVANT.
    Hvis jeg skal tale for mig selv, så ville jeg da i hvert fald blive lidt skuffet/ked af det, hvis jeg skrev om et problem der fylder meget for mig.
    Jeg synes også bare det virker lidt upersonligt/ligegyldigt når man bare smider et link, og ikke tager sig tid til lige at skrive noget til den person.
  • Indstillinger
    Det er et reklameindslag, intet andet. Jeg har for ikke længe siden sendt netdoktor en besked om det og reklamerne blev slettet, men de forsætter åbenbart.
  • Indstillinger
    vil det sige at en del af de links faktisk kommer fra netdoktor selv...?
    Udover den kommentar jeg allerede kom med, fik jeg ikke lige med, at jeg bestemt heller ikke bryder mig om at man opfordrer folk til at købe piller på nettet....
  • Indstillinger
    persille1persille1
    Redigeret 3 februar, 2016, 04:32
    Nej, det tror jeg bestemt ikke netdoktor gør. !!!

    Det er andre der gør det og det er slet ikke tilladt her.
    Jeg har også undret mig over der engang imellem er en meget dårlig oversættelse til dansk.

    Prøv at se: machiavelli29
    Tilmeldt: 29-01-2016 12:51

    Lige tilmeldt for at smide en reklame. Der bruges forskellige navne. Der er så meget fup på nettet at der skal passes på. Det er jo fuldkommen skørt at anbefale den slags medicin til spørgeren.
  • Indstillinger
    Men måske at de skal gøres opmærksom på det igen så, jeg synes at jeg har set flere eksempler på det efterhånden.
    Jeg tænker bare, hvis folk føler at de står i en desperat situation, kan de måske ikke altid skelne mellem tingene, især ikke hvis det er den eneste respons de får...
  • Indstillinger
    Jeg må indrømme, jeg ikke forstår netdoktor ikke kigger efter. Det er da frygteligt, hvis et ungt menneske tror piller kan og skal bruges, sådan noget sludder.

    Ja, der burde gøres opmærksom på det igen. Jeg har gjort det en gang.
Log in eller Registrér for at kommentere.