Hjem Sex & samliv Seksuel debut

seksuel debut - Sommerflirt

Redigeret 23 december, 2012, 06:59 i Seksuel debut
Jeg er 20 år og jomfru. tidligere i år var jeg i Fethiye, Tyrkiet. Her mødte jeg en super sød (tyrkisk) fyr som jeg havde noget kørende med. Jeg har aldrig haft noget med nogle fyrer før, så er FULDSTÆNDIG NYBEGYNDER!! Nu skal jeg derned igen, hvor vi har aftalt at mødes - denne gang skal han vise mig rundt osv. Jeg kan mærke, at jeg er klar til min seksuelle debut, men er sindsyg nervøs! Jeg kan slet ikke give mig hen og tænker alt for meget over det... Jeg ved ikke om jeg skal se hvad der sker, da jeg så bare vil lukke helt af! Jeg er indstillet på, at det jo bare er en sommerflirt. Åh, jeg har jo lyst?!?!

Kommentarer

  • Hej .

    Tillykke med at du er forelsket. Det er en dejlig fornemmelse.
    Du er godt selv klar over at det sikkert bare er en sommer flirt fra hans side. Hvad hvis du lægger mere i det end ham, så kan du ende med at blive frygtelig skuffet.
    Der er nogle der sikkert vil sige at du bare skal springe ud i det, men jeg mener at hvis det er første gang du skal have sex så er det bedst hvis det er en du kender ret godt, for så vil du slappe mere af og oplevelsen kan blive en skøn oplevelse. Her kan du risikere at når I først har haft sex så er det slut.

    Og så er der risikoen for en graviditet.

    Hvad med bare at flirte med ham, kysse og kramme uden sex og bare lære ham at kende. Det er også skønt. Og hvis han vil vente på sex er han værd at vente på.

    Men det kommer selvfølgelig an på hvad du vil.
    Men pas nu på ikke at blive skuffet og pas på dig selv.

    Lisbeth
  • Jeg tror ikke at jeg er forelsket - endnu. Og jeg er fuldstændig indstillet på, at det kun er en sommerflirt intet andet. Det er det der gør mig i tvivl. Jeg har lyst og er nysgerrig. Så er der jo også det, at der nede betyder det mere når man er jomfru/første gang...

    Selvfølgelig havde jeg tænkt på prævention - kondom!
  • sex er slet ikke så slemt som man går rundt og tror. Efter min første gang tænkte jeg var det bare det? Man går rundt og er PISSE nervøs over noget som man måske slette ikke skulle være, ihvertfald ikke så meget.
    Men selvfølgelig var det også dejligt og gjorde ondt osv MEN man tænker ALT for meget over det inden første gang.
Log in eller Registrér for at kommentere.