Hjem Lever, nyrer og urinveje Inkontinens

Konstant tissetrang (Psykisk)

Redigeret 9 august, 2012, 14:24 i Inkontinens
Ja som overskriften sige har jeg et større problemer, som hæmmer min hverdag utrolig meget ): Jeg har det problem at hvis jeg er nogle steder hvor jeg ved jeg ikke har muglighed for et toilet besøg, så skal jeg tisse. Eller sover jeg hos nogen skal jeg konstant tisse indtil jeg falder i søven.
Det startede lige så stille op efter jeg var ude for et "uheld" og tissede i bukserne, det pinligste jeg har været udsat for. Jeg har aldrig talt om det og taler aldrig om det, men må desværre se i øjnene at det var det, der skabte mit nuværende problem.
Det er virkelig en forfærdelig følelse da jeg bare skal tisse mere og mere, selvom jeg lige har været på toilettet. Og får jeg ikke adgang til et toilet går jeg nærmest i panik. Udover det føler jeg når jeg kommer på toilettet at jeg skal tisse stadig lige efter.
Jeg har hart stress og har stadig symptomer, men dette tror jeg nu bunder i det andet.

Beder jer så inderligt om hjælp!!!

Hilsen d. 16 årlige hestepige

Kommentarer

  • Som du jo selv på peger lyder det helt klart til at dit problem er psykisk.
    Du skriver selv at du ikke har talt med nogen om det og det er nok netop det du har brug for!
    Jeg ville anbefale kraftigt at du går til din egen læge og taler med hende(/ham) om det. Hun vil så også kunne henvise dig til en psykolog el. hvis I finder ud af at det er nødvendigt.
    At tale med en god veninde om problemet (ud over lægen) ville heller ikke være en dårlig idé. Men husk i hvert fald at din læge har tavshedspligt, og helt sikkert vil være meget professionel og naturlig omkring det selvom du selv føler det er meget pinligt og grænseoverskridende.
    Det er selvfølge også vigtigt at få udelukket at der ikke er noget fysisk galt.
    Så kort sagt gå til din læge, og tal med nogen :)
Log in eller Registrér for at kommentere.