Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

super gode affaringer med dogmatil mod parnoid skizfroen

Redigeret 3 juli, 2012, 07:04 i Skizofreni
igemmen snart 20 år er jeg blevet behandlet med dogmatil mod min sygdom paronid skizfroen i ca 15 år fik jeg 16oomg dogmatil og 4 mg cisordinol.og jeg havde det rigtigt godt, efter 15 år kom min sygdom i udbrud igen.og jeg fik noget nyt medicin seroquel og alprox,med jeg kunne slet ikke tåle disse mediciner og det gik helt galt og endte med en medicin forgiftning,nu får jeg igen dogmatil 1800mg og 7,5 mg zyprexa og jeg har aldrig haft det bedere en noglne sinde før ,ud over lidt ufrivillige bevælgelser har jeg ingen bivirkninger og absolut ingen ubehag jeg syntes jeg ville dele mine super gode oplevelser med dogmatil.medicinen kan være uger eller måneder op at virke optimalt og dogmatil er et godt solidt gemmen testet og afprøvet middel hvor man stort set kender alle bivirkninger med venlig hilsen tyren1.

Kommentarer

  • Indstillinger

    Dogmatil og Dolmatil (Sulpirid) er udgået i 2020. Jeg har selv taget den medicin men fordi Jeg har autisme og det virket godt mod vrede og angst. hvad medicin tager du nu når Dogmatil er udgået? Jeg tager Solian.

Log in eller Registrér for at kommentere.