Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP DET ER VIGTIGT!!

Redigeret 26 juni, 2012, 12:53 i Snart gravid
Hej håber der er nogle der kan hjælpe mig!
Det skal lige siges at jeg tager normalt p-piller.
Mig og min kæreste har hygget os op til flere gange i denne måned.
efter min sidste menstruation har jeg ikk taget p-pillerne overhoved
og jeg begyndte at få ondt i ryggen og jeg begyndte at spise rigtig meget og på nogle sjove tidspunkter og fik morgenkvalme. jeg skulle så få min menstruation i lørdags 23/6 hvor jeg ikk fik den jeg valgte så at gå til lægen igår for at få tjekket om jeg er gravid en den viste negativ, men hun sagde at der stadig kan være en lille chance.
idag har jeg stadig ikke fået det røde og har det stadig meget skidt om morgnen.
Kan jeg være gravid?
eller hvorfor har jeg ikke fået det røde? og har det som jeg har?
hvad tror i?
Please hjælp mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Og det skal lige siges at jeg tisser meget ofte!
  • Indstillinger
    Forstår ikke at unge piger herinde spørge om det samme spørgsmål igen og igen, der findes graviditetstest som kan købes i alle butikker nu til dags som kan bekræfte om man er gravid eller ej. Det kan godt være du er gravid eller din mens er forstyrret p.g.a p-piller men det kan kun testen beskræfte om du er. Viser testen negativ og man stadig ikke har fået sin mens jamen så tager man testen igen så enkelt er det.
  • Indstillinger
    Jeg har jo været ved lægen hvor den er negativ men de siger stadig til mig at der stadig er en chance for at jeg er gravid. det er derfor jeg skriver herinde!.. Mest for at høre om der er andre der har prøvet noget lignende og sådan
  • Indstillinger
    Ja selvfølgelig der er nogle der har prøvet det før, min veninde oplevede det også men det viste at være falsk alarm når man har været på p-piller og stopper det så kan man godt opleve det symptomer som du nævner uden at være gravid. Men du kan også være gravid derfor skriver jeg at du skal tage testen igen efter nogle dage hvis du stadig ikke har fået din mens.
Log in eller Registrér for at kommentere.