Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Er det sansynligt jeg kan være gravid?

Redigeret 28 juni, 2012, 16:48 i Åben debat om sex
Jeg ved godt at man kan blive gravid over hele ens cyklus, men har alligevel dette spørgsmål.
Jeg havde et par dage efter min mens var afslutte0 (Uden for ægløsning) ubeskyttet sex med min kæreste. Det var ikke langt tid, og han var ikke på nogen måde bare tæt på at komme. så er spørgsmålet om i tror det er sansynligt at jeg komme være blevet gravid? eller om der virkelig er minimal chance for det?
Jeg "venter" nu på min mens, skulle have det i mandags, og nu er det så fredag. Jeg har menstrationssmerter i underlivet, men der har jeg også når jeg er ved at få mens. og så har jeg ømme brystvorter men har jeg også ALTID når jeg skal ha' mit mens. men så er det om det er tegn på graviditet eller om det er min mens. der er ved at komme.
Jeg ved at psyken også kan påvirke ens mens. og selvfølgelig tænker jeg meget på om jeg er gravid, det er også derfor jeg spørger om gode råd her.

- Hilsen LP

Kommentarer

  • Hej.

    Jeg tror ikke at du er blevet gravid. Sandsynligheden er meget lille, nærmest umulig. Den sikre periode er nogen gange svær at regne ud, og den kan man ikke altid regne med. Men op til 4 dage efter menstruationen er rimeligt sikkert.

    Men jeg vil sige til dig at du skal huske at beskytte dig. Gå både med livrem og seler. Tænk hvis du bliver gravid, og skal beslutte dig for en abort. Det er for rigtig mange en forfærdelig ting at komme igennem, noget som mange fortryder bittert.

    Det skulle helst ikke ske for dig. Pas på dig selv. Og tænk dig om når du har sex, og med hvem.

    Lisbeth
Log in eller Registrér for at kommentere.