Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mmin penis :(

Hej, jeg er 16 år og har et par spørgsmål om glans og stram forhud.

Min glans er rimelig øm, jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre for at fjerne det ømme glans.
Jeg har hørt man ku mange forskellige metoder, ka bare ikke få mig selv til at snakke med mine forældre og læge om det. Jeg ved ikke helt om jeg har stram forhud.. Jeg kan sa

gtens trække den tilbage over glansen når den er slap og når den er stiv, det er lidt svære når den er stiv, er det normalt? Og når den er stiv gør glansen ret ondt når forhuden er trukket tilbage.

Så mine spørgsmål er hvor langt skal forhuden trækkes tilbage og hvad skal jeg gøre ved glansen kan man ikke vende sig til det uden at gå til lægen? Har virkelig brug for et svar. For kan ikke tænke mig hvordan det ville være at have sin første samlege med øm glans.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvordan Skal det se ud når man har trukket forhuden tilbage, vil gerrne vide så jeg er sikker på jeg kan have kondom på.
  • Indstillinger
    Forhuden skal kunne trækkes så langt tilbage, at glans er helt blottet. Og det kan du jo, så på det punkt er der ingen problemer.

    Ømheden skyldes, at glans er meget følsom, når man er helt ung. Du kan hærde glans ved at sove med tilbagetrukket forhud om natten. Alternativt kan du gå med blottet glans konstant. Det gjorde jeg i din alder og har gjort det siden.
  • Indstillinger
    Har selv lidt snæver foruhud. Men har aldrig haft problemer med det. Fik af vide jeg måske skulle have været omskåret men det behøvede jeg ikke. Måske skulle du trække forhuden tilbage som circum siger?
    Samleje er slet ikke et problem :)
Log in eller Registrér for at kommentere.