Hjem Sport, motion og ernæring Åben debat om overvægt

Konjak piller???

Redigeret 1 juni, 2015, 07:05 i Åben debat om overvægt
- Jeg har for et par dage siden bestilt nogle "slankepiller" de hedder konjak og ER EU godkendt! man kan blandt andet købe dem i matas og apoteket vist. Nå, men man skal tage to piller 3 gange dagligt til de lidt større måltider og så gør de, at man bliver hurtigere mæt og ens blodsukker bliver holdt nede. Men.. Nu hvor jeg har fået dem med posten, er jeg lidt nervøs for at tage dem, er bange for at der er bivirkninger, der står at der ikke er, men man ved jo aldrig!
- Jeg ved godt, at vejen til et sundt vægttab er sund og varieret kost og masser af motion, hvilket jeg også har fulgt i godt 3 mdr! og resultatet er sølle 3 et halvt kg. mister tålmodigheden. så tænkte at de piller lige ville give et skub!
- ville bare lige høre om i havde nogle erfaringer med pillerne? eller havde hørt noget om dem, på både godt og ondt? har også bruget at google dem, men det var der ikke så meget respons på.

Kommentarer

  • Hei ;) Jeg er akkurat blitt medlem her på netdoktor`n og leste om dine bekymringer omkring Konjak. Jeg fant dem selv for snart 11 dager siden og blir gladere og gladere for hver dag. Fant ut av at 2 X3 var litt lite til meg så jeg tar 3x3 om dagen. Den evige tilstdeværende sult som jeg har kjempet imot i over 30 år.... er som blåst vekk.
    Jeg er ( NEJ rettelse VAR) en notorisk overspiser og omkring 50 kg overvektig. Var starta forberedelser til Gastric Bypass, men disse tabettene fungerer jo som jeg allerede hadde fått operasjonen. HALLO? De er fantastiske også tar de også vekk gottehungren. Nå spiser jeg meget gjerne frukt, grønt, grovt og masse fisk fordi jeg vil, ikke fordi jeg på død og liv SKAL.
    Foreløbig på 11 dager er jeg 5,5 kg lettere.




    Hilsen en veeeeldig glad dame.
  • Hej, jeg har prøvet Konjak piller og der er overhovedet ikke noget at være nervøs over, jeg har ikke haft nogen som helst bivirkninger, og jeg tabte omkring 3 kg. det er rigtigt at hvis du træner bliver resultatet bedre.
    Jeg skal igen til at bruge pillerne efter en lang ferie;)Ps min mor tog dem også uden bivirkninger.
  • Jeg har lige købt KONJAK pillerne i helsekost forretning, og min mor har lige brugt dem, og har fået fantastiske resultater. der er ingen bivirkninger da det kun er plante produkt. så der kan ikke være nogen bivirkninger. men det er helt fantastisk og helt naturligt :)
  • Hej :)¨

    Jeg er en ung mand på 25 år :) Jeg har tabt 6,3 kilo på 13 dage ved brug af konjak.. Så ja det virker hvis du samtidig ændre din kost..
  • Hva i all verden spiser dere egentlig? siden dere går ned i vekt av disse på bare noen dager...jeg har brukt dem i 5 dager nå og ennå ikke gått ned noe som helst..jeg spiser en veldig liten middags porsjon...og to knekkebrød til frokost og kvelds...
  • Konjak findes ikke kun som pille, men også som low carb pasta, ris og nudler. Det konjak hovedsagligt gør er at udvide sig som en svamp nede i maven, fordi den indeholder et højt indhold af fibre. Så lidt ligesom fiberrig kost, kan konjak øge mæthedsfornemmelsen. Derfor kan man kalde det en sundere slankepille :-)!

    Jeg lever selv efter en lav kalorierig kost til dagligt, og har valgt at kombinere den med disse piller http://www.weightworld.dk/glucomannan-konjak.html
    De indeholder det største indhold konjak jeg kan finde. Det har fungeret rigtig fint for mig, og holder mig mæt længe. Lige nu prøver jeg at undgå mellemmåltider, for at smide kiloene hurtigere.

    Pt. har jeg tabt mig 8 kg. men i cm omkring kroppen er det meget mere. særligt maven har jeg tabt mig på. Så alt i alt fungerer det fint. Men det er absolut kun med sund kost ved siden af.
  • fiieaprffiieaprf
    Redigeret 1 august, 2019, 10:18

    Slankepiller - https://thermacuts.com Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 16 kg.

  • Jii355Jii355
    Redigeret 15 juli, 2019, 17:56

    Dette er et velrenommeret sted at køb glucomannan https://tinyurl.com/glucomansdk

Log in eller Registrér for at kommentere.