Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jalousi eller kan det være sandhed

Redigeret 12 juni, 2012, 06:18 i Utroskab
Hej

Jeg er en udlænding så min skrive kan gør I forvirre men jeg håber at I kan forstå min skrive og give mig en god råd....jeg er sammen med min mand 8 år ,har en datter og en baby i maven nu

Jeg arbejder samme sted med min mand med forskellig afdeling.. Vi spiser ikke sammen ,han spiser med hans kollega ,der er en dame og 4 andre mænd...

Det sker sidste da jeg var på barselorlov da min pige var 3 måneder begyndede han at kom hjemme 30 min eller 1 timer sent ! Vores arbejde tog kun 5 min at cykel og der sket i 3 måneder då jeg på barsel med vores lille datter.... der var en dag ,hvor jeg tog barnevogn tur og ventede på ham i park så jeg så ham gik med dame(de spiser od sidder sammen på kantinen) jeg kunne godt set at de ligner yngre,der flirt med hinanden. De begge to havde cykler men de kørte ikke ,de gik med cykler og snakkede sammen når de så mig kom de til mig og snakkede, den gange tænkte jeg ikke så meget at der var noget fordi damen ville giftede sig om 1 måneder(han købte en gave til hende ,private og han sagde til hende der fra mig også men hun nævnte ikke om det eller sagde ikke tak til mig) men jeg kunne godt mærkede at min mand var meget god til lyttede når hun sagde noget,ikke lige som når han er hjemme med mig,når jeg fortællende ham noget han var slet ikke reagere....

Jeg havde snakkede med ham og hende 3 gange då jeg tog barnevogn tur og så dem sammen ,hun fortalte ham om alt selvom sex ting med hende mand (hun sagde hun prøvede at være gravid)...min mand smil hele tid og lyttede da hun sagde noget (han sagde til mig at han kunne godt lide hende fordi de snakkede god sammen)

efter den dag var det sket tit han kom hjemme sent ,han sagde til mig lang tid siden at han kunne godt lige den dame fordi hun være sig selv og han sagde når de spiste blev hun mobbet fra de andre 4 mænd kollega og når han er der med kunne han beskytte hende(de andre synes hun er mærkelig) når man sagde noget om hende negativ han er altid forsvare hende ...han start at sagde ar jeg er glimt med hang mave bla...jeg så de gik tit sammen med cykler på hænder så sagde jeg til ham om det,og blev han sur men jeg kender ham godt jeg kan mærke at han start at havde følelse til hende
Jeg sagde til ham at han kan snakke med hende så meget han vil på arbejde men ikke after arbejdes tid ,jeg gerne havde han hjem hurtigt for hjælpe mig at passede på min lille datter så dag efter så jeg dem gik fra min vindue at de gik hurtigt med cykel i hænder sammen tog 10 min så han var hjem derfor vidste jeg at han sagde til hende til om han skal skyndede sig hjem til mig ....når jeg snakkede om det mere begyndede han rar mod mig,normal vil han så sur og flippede ud,hvis ting jeg sagde ikke passe,men det tror jeg ikke der var noget fysik mellem dem fordi vi er mest sammen når han har fri ..... så da jeg begyndede arbejde igen vi kører hjem sammen men jeg kan se hver gange efter fyr aften ,min mand ventede på mig da hun snakkede med ham når jeg kom tæt på dem så gik hun....

Og nu er jeg på barsel igen så det starter igen,hun går på arbejder og min mand cykler men idag regner meget han kom hjemme sent og helt våd jeg vidste med de samme at han gik med cykel og snakkede med hende på vej hjem men hun gik op anden vej så jeg ikke kunne så dem sammen (jeg troede han vidste at jeg kunne ikke lide det) ,så spurgte jeg ham om han gik og snakkede med hende igen selvom han havde cykel med og sagde han ja....på den tidspunkt følte jeg dårligt og tabte ,jeg følte at min kærlighed til ham bliver mindre og mindre, jeg forstår ikke ,hvis der er ikke noget hvorfor gør de ikke det da jeg også på arbejde men kun når jeg på barsel....

Han siger altid at han kan godt lide når jeg er tynd (dame der hun er meget tynd) men han vil gerne hav mig vejr 43 kg lige som då vi møde selvom jeg 34 uge gravid vejr jeg 56 kg .....der er en spurgte mig om min mand og hende der var søskende fordi hun så altid at hende vente på min man når de skal op og spiser på kantinen (hun vidste ikke om jeg og min mand har problem om hende dame før) .....selvom en af min veninde fra min afdeling sagde til mig en gange hun så dem spiste og snakkede sammen på kantinen, hvis hun ikke vide at han er min mand ,så tror hun at de var kæreste.....da jeg arbejdede tænke jeg ikke mere ,der var noget men det var idag at gør min tænke kommer tilbage hmmmmmm jeg ved ikke ,hvis jeg er jalusi eller der er noget mellem min mand og hans kollega...

jeg har mere dårligt inden i mig særlig når jeg er gravid som nu......håber at der er nogen vil har noget ord at siger om det....
Kan han starte at have føle til hende og kan hende også lide ham? kan det blive mere senere mellem dem hvis jeg siger ikke noget mere om det og lade han snakke med hende og komme hjem sent som han vil? han sagde at jeg kan ikke bestemme over alt ting hmmmm han sagde altid der var mig gerne har børn og købe ting til børn så han bestemmer selv om hvem han snakker med

mvh

Kommentarer

  • Indstillinger
    du er gravid derfor er du meget følsom. du tror når du tager på af gravidetit er du ikke tilrækkende nok til ham og bliver dig utro, det er meget normalt at have det tanker når man er gravid. der er ikke noget galt med at snakke med sin kollega efter arbejd hvis man er rigtig gode venner. så længe han kommer hjem til dig og ikke går ud om aftene for at møde hende så kan du være helt rolig han er ikke utro ellers ville han ikke komme hjem til dig efter arbejde, at komme en halv til en time forsinket er altså ikke meget du overdriver lidt. du skal have tillid til din mand ellers fungere jeres forhold ikke, det er ikke sjovt at anklage ham for utroskab hvergang han kommer 30 til en time forsinket bare fordi han følgtes med sin kollega det gør de fleste hvis man bor samme sted, jeg er også blevet kørt hjem af en mandlig kollega fordi vi boede tæt på hinanden og det har ikke noget med følelser at gøre, det er normale ting at gøre. nogle gange har man brug for luft for at snakke med en anden end sin partner. tænk over det inden du skaber problemer.
  • Indstillinger
    Tak for en god råd ...måske jeg er for følsom med gravid hormon som du sagde .....

    Men jeg er bare forstå ikke ,hvorfor de ikke gøre snakke når jeg er der kun når jeg på barsel eller ikke på arbejdet ..og idag regner meget min mand vælge at gik med cykel og bliver våd bare for at snakke med hende på vej hjem...men de er altid gik ind i park ikke normal gade vej når de gør det hmmmmm det fint hvis de køre sammen men når de begge to har cykler men de køre dem ikke ,de gik og snakker sammen og kun hende han snakke med ikke en anden kollega

    men tak for god råd ,jeg skal nok prøve at tænk positiv og ikke stress min baby i maven....
  • Indstillinger
    Det er nok fordi du fortæller ham at du ikke kan lide at han snakker med hans kvindelig kollega så han vil ikke vise det når du er til stedet for ikke at såre dig og vise dig respekt. Grunden til det ikke snakker sammen når du er til stedet er nok fordi at hun ved at du ikke kan lide det og er jaloux derfor snakker det ikke sammen for ikke at skabe drama. De er gode venner derfor kan de lide at snakke sammen man kan altså godt holde af en ven uden at der er følelser. Det er sjældent at man møder en kollega man kan snakke godt sammen med. Jeg ved ikke hvordan jeres forhold er men det kan være han har det rart med at snakke med sin kollega måske en der lytter til ham og dele sine problemer med hende. Man skal have luft og snakke med andre menesker ellers bliver livet for kedeligt hvis de kun skal være jer to hele tiden. I skal have plads for at være jer selv, komme ud og møde jeres venner hver for sig og snakke med andre menensker så i ikke køre træt i jeres forhold ved at være sammen konstant. For mig lyder du for kontrollerende og det er ikke godt for det skader kun jeres forhold. Find på noget andet at lave for mig virker det som om du keder dig derfor fokusere du meget på dem.
  • Indstillinger
    Hej cskat

    Jeg er mand og vil ikke være så sikkert som Nada er! Hvis det foregår i så længere periode så vil jeg tror at du skal tager en god snak sammen med din mand. I mine øjne er det meget mere flirt, hvis ikke noget andet, end gode arbejdkolleger forhold! Det er evlig at du er gravid nu og skal stresses med disse ting nu men for jeres begge to bedre vil jeg anbefaler at du sætter ham ned og fortaler ham at han vil heller ikke være glad hvis du har så god arbejdskolleger forhold med en af dine mandlige kolleger og vil han acceptere at du kommer gående dag efter dag med en af dine kolleger og en timer efter arbejde? Det må være samme og samme regler for jer begge! Og så synes jeg at det er rigtig flot at du holder dig på 56 kg selvom du er gravid! Men pas på at for hans skyld spisser du ikke for lidt og så vil det gå ud over den barn i din mave!
Log in eller Registrér for at kommentere.