Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kan ikke komme med min kæreste

Redigeret 13 juni, 2012, 11:02 i Kvindelige sexproblemer
Jeg har været sexsuelt aktiv med min kæreste i lidt over 1 år nu. Sexen er superskøn, men jeg kan bare ikke komme.. Han har været meget frustreret over det, men har sagt til ham at det på ingen måde er hans skyld, da det nok sandsynligvis bare er mig der ikke kan komme med 'ind og ud' sex.

Har prøvet en enkelt gang at komme under sex, ved at lege med mig selv, dog har jeg utrolig svært ved det og skal koncentrer mig utrolig meget.

Nu har jeg så leget med en dildo-vibrator og har fået mig selv til at komme ved ind og ud sex.. det var ikke specielt interessant, men var ret overrasket over at jeg kunne.

Mit problem er så bare hvordan jeg skal fortælle min kæreste det? For han har virkelig ikke særlig godt selvværd når det kommer til sex, på trods af at jeg nyder det af helvedes til og siger det til ham ca hver gang.
Han kan bare ikke holde så længe og jeg har en teori om at det er derfor at jeg ikke når at komme.. men vil jo ikke skylde skylden på ham...

Håber nogen kan hjælpe!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, undskyld - men at drikke sig fuld for at have sex, er da en underlig løsning.

    Nu er det sådan, at det faktisk er de færreste kvinder, der får orgasme ved udelukkende "ind og ud". Men hvis du får det ved at bruge vibrator, hvad så med at I prøver at få den dildo med ind i jeres sexliv, så han bruger den på dig - det er måske lidt mere hyggeligt, end når du gør det alene.

    Der findes masser af legetøj, der kan gøre sexlivet sjovere - for jer begge to, så undersøg markedet - måske der også er noget, din kæreste vil synes, kunne være spændende.

    Du skriver ikke noget om, hvorvidt du opnår klitorisorgasme, som er den de fleste kvinder altså må "nøjes" med, og den er da bestemt ikke at foragte, og her handler det om, at din kæreste skal stimulere dig på anden måde.

    Prøv jer frem med diverse metoder. Jo mere åbne I begge er for det, jo større fornøjelse, kan I få.
  • Indstillinger
    Nu ved jeg ikke hvor afvekslende jeres sex er, naturligvis, men tror ikke der er andet at gøre end at eksperimentere og finde ud af, hvad i synes er bedst. Min kæreste har også svært ved at komme ved bare ind-ud sex, men når hun ridder og selv kan styre rytme og det hele bliver stimuleret, så kommer hun meget hurtigt ;)

    Slap af og nyd det, prøv noget forskelligt, evt. noget legetøj, så skal det nok komme. Du skal nok bare finde ud af hvordan det bliver bedst for dig, og så samtidig fjerne al fokus fra orgasmen, slappe af og bare nyde det så meget du kan.
  • Indstillinger
    Det der med at drikke os fulde og så have sex er jeg ikke stor fan af, da han slet ikke kan komme når han er det og jeg har en tendens til at få det skidt i den sammenhæng..

    Jeg ved at det er få der kommer af ind og ud sex og blev derfor også meget overrasket da jeg pludselig kom. Jeg har ingen problemer med at få klitorisorgasme, i hvert fald ikke når jeg er alene. Tror også at en del af det at jeg ikke kommer med ham er fordi jeg altid får en smuule præstations angst, da jeg netop har for meget fokus på at komme.. og derfor skal bruge meget lang tid på det, hvilket er skidt når han ikke holder så længe :)

    I har nok ret i at vi skal prøve flere forskellige stillinger osv, vi afveksler oftest imellem 3 stillinger.. Så det trænger vidst til lidt fornyelse - er dog ikke super god til at ridde, men det kunne være, at jeg skulle øve mig hvis det kan hjælpe :)!! Og ja legetøj er en god idé :)

    Tak for svarene, vi må bare blive ved med at prøve forskellige ting osv. indtil den er der :)
  • Indstillinger
    Andersen...det var altså det dummeste jeg nogen siden har hørt...drikker sig fuld???
    Helene, du har ret i at det har også noget med angstpræstation at gøre. Man fokusere alt for meget på orgasme, så de udbliver. Men det kommer selvfølgelig også an på manden, om du får orgasme eller ej. Hvis han er alt for hurtig, så kan du ikke nå det. Er hans penis lille og tynd, kan det også give problemerne, fordi han ikke ramme dine "følsomme" punkter ind i skeden. Og som her er blevet skrevet, er det ikke ret mange kvinder som opnår skedeorgasme. Faktisk kun ca 10-15 %. Så du er ikke unormal. Problemet er, at mange kvinder spille orgasme for deres kæreste/mand, bare fordi de er bange for at han vil tro de er unormale. Og derfor sådan en mand, hvor alle hans kæreste har spillet orgasme, kan ikke forstå at hans pige/kone kan ikke også opnå skedeorgasme.
    Men klitorisorgasme kan næsten alle piger opnå og så må du fokusere på det. Her kan du også bruge dildo men tungen er bedst.
    Held og lykke til en helt normale pige :-)
    Nulde.
  • Indstillinger
    Lidt sent at blande sig måske, men alligevel, et interessant emne og dejligt at se så mange deltage i dette, ellers så tabu belagt emne.
    jeg er efter en bilulykke opereret så mange gange i underlivet, at det ikke længere fungere optimalt, ej heller på det seksuelle område.

    Vi, min kæreste og jeg har lært at åbenhed, er det eneste der fungerer, når det seksuelle ikke er som det skal være. Vi skal tale om det, så begge parter ved hvordan den anden føler............det er svært, men da først åbenheden var der, var det en utrolig lettelse, for dybest inde, tænker vi jo næste det samme og vil gerne det samme.

    Den første gang vi var i en sex butik, sneg vi os langs kanten, kom til at grine af os selv og fandt ud af at de ansatte i butikken, simpelthen var så hjælpsomme, da vi bad om hjælp og fortalte om vores problemer.
    Og vi kom hjem med både viden og hjælp.
    Der også gjorde, at vi mere turde prøve os frem seksuelt ,når vi var sammen, men først åbenheden så vi kan tale sammen, for så tør vi også mere.
Log in eller Registrér for at kommentere.