Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kroniske smerter efter 2 operationer

Redigeret 8 juni, 2012, 02:48 i Sjældne sygdomme
Jeg er en pige på 17 år, som er blevet opereret 2 gange pga. en ukendt knude på indersiden af foden. Sidste operation var i maj sidste år. Efter første gang gik det enlig meget godt i 6 måneder, og så kom knuden tilbage. Det har så gjordt at jeg idag har konstante kroniske smerter. Det stikker, prikker, snurre og nogen gange får jeg en stiv fornemmelse i tæerne, foden og i benet. nogen gange går det ondt helt op til under knæet. Det forsager at jeg har søvn problemer, får nok højst 5 timers søvn. Jeg kan ikke dyrke idræt, løbe eller gå særlig langt. selv små daglig dags ting som at bage en kage kan jeg snart ikke, fordi det gør ondt at stå op. Jeg går selvfølgelig til kontrol, fysioterapeut. Jeg tager også smertestillende, men de virker ikke for godt.
Overlægen jeg går til siger at alt ser fint ud og at de ikke har nogen behandling til mig. Men jeg har ikke rigtig tillid til ham, da han er meget arrogant og har gjordt dårlig indtryk på mig. Jeg er sikker på at der noget at gøre! jeg ved bare ikke hvad, og hvor jeg skal søge? Derfor skriver jeg herinde, da jeg er så desperat. Jeg skal ikke have ondt resten af livet. Jeg vil have et normalt liv og gøre ting som andre på min alder gør. jeg vil ud og se verden.
Log in eller Registrér for at kommentere.