Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Åhhh nej...

Redigeret 8 juni, 2012, 08:03 i Tvangstanker
Hejsa, jeg ville hører om der er nogen af jer som kender til at så bange og angste for en sygdom at i næsten selv tror i har symptomerne?
- Jeg er meget bange for skizofreni, jeg synes næsten selv at jeg kan se noget der ikke er der og jeg hører ting jeg er så bange hele tiden :(

Kommentarer

  • Indstillinger
    er det noget du har talt med din læge om ----du skal ikke gå rundt og have det sådan ---
    du skulle måske henvisses til en psykriater ---så du kunne få stillet en test ---
  • Indstillinger
    Tak for dit svar :) jeg er faktisk indlagt på psykiatrisk.sygehus men det bliver ved...
  • Indstillinger
    du er under behandling ----fortæl nu alt om hvordan du har det


    du skal ikke tro at psykriateren er tanke læser ----du skal spørge hvad der kan gøres for dig ---
    spørg til hvorfor du har det sådan ---om det er noget du kan blive kureret for ---
    så jeg håber der sker gode ting nu du er indlagt ---lad os høre hvad førløbet viser
  • Indstillinger
    Helt ærligt, du er indlagt på psyk., og så tror du, at vi, der er rene amatører, skal kunne hjælpe dig mere end de professionelle? Det kan vi ikke! Du er selv nødt til at ville være rask, ville livet og alle dets muligheder for, at du kan modtage den hjælp, systemet faktisk er i stand til at give dig.
    Ingen bliver raske på et splitsekund. Det kræver hårdt arbejde, tillid til de professionelle og et mål med livet.
    Rigtig god arbejdslyst, og jeg håber virkelig, at det vil lykkes for dig :-)
  • Indstillinger
    Mange tak :) ja, det er bare lidt svært når man tvangstankerne ligesom driller en hele tiden!
Log in eller Registrér for at kommentere.