Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

kløe kløe og mere kløe!

AnonymousAnonymous
Redigeret 1 juni, 2012, 02:18 i Allergi
Nu er jeg ved at gå ud af mit gode skind, og derfor vil jeg høre om nogen har prøvet noget tilsvarende og give gode råd.

For et par måneder siden startede jeg med kløe på mine ben. Det startede med nogle få knopper som kløede helt tosset, først tænkte jeg det bare var varmeknopper eller insektstik.
Efter noget tid begyndte det også på min hænder og arme nu er det så bredt sig til min mave. Det klør og der er knopper overalt.
Jeg gik til lægen for at forhøre mig og hun mente det var eksem. Jeg fik noget creme mod eksem. Min læge siger så at det vil forsvinde efter 1 uge.
Jeg bruger det så i 3 uger uger, det virker i 1 times tid og så klør det ellers igen.
Jeg opsøger lægen igen og fortæller det ikke virker, hun giver mig så nogle allergi piller. Nu ved jeg ikke hvor hurtig sådan nogle allergi piller virker, men har spist dem i 2 dage nu. Jeg fik også tid til en priktest. Det er som cremen, 1 times tid og så går det amok igen.

Jeg har en kat og har haft hende i 1 år. Jeg har altid haft kat men aldrig en indekat. Hun kommer ikke ud så jeg tror ikke det kan være loppebid. Men om jeg så har fået en allergisk reaktion overfor katte, ved jeg ikke. Men så burde allergi pillerne vel virke?

Min læge mener heller ikke det er fnat.
Er der nogen som har haft noget tilsvarende?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.