Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Sårskorpe sidder fast i tissekonen.

Hej Netdoktor.dk

Jeg var for et par dage siden sammen med min kæreste. Dette resulterede´i, at han for første gang, fik et sår på forhuden. Såret er der senere kommet skorpe på. Her i går havde vi så sex igen, men under sammenleget røg sårskorpen af hans forhud. Jeg frygter nu, at sårskorpen befinder sig oppe i min tissekone. Hvis dette viser sig at være tilfældet, er det så farligt?

Mvh. Regtize

Kommentarer

  • Indstillinger
    I er naturligvis beggo to blevet undersøgt for kønssygdomme, inden I begyndte at have ubeskyttet samleje, ikke ?

    For er I ikke det, og hvis en af jer har en kønssygdom, så er risikoen for smitte væsentligt forøget, når der er et åbent sår, og sådan et kan man jo nemt få i "kampens hede".

    Men - er det i orden, så er det ikke så galt; den sårskorpe er for længst forsvundet. Du ved, at når du selv har en sårskorpe, så bliver den blød og opløses nærmest, hvis den bliver våd - og det sker også der; den glider lige så stille ud - også selv om du ikke opdager det.

    Der kan dog være et problem: Hvis han - eller du - har et betændt sår på kønsdelene, så er det nok fornuftigst at bruge kondom.
Log in eller Registrér for at kommentere.