skæl og sår
hej.
Jeg er en pige på 23 år der i over et år nu har kløende hovedbund. skæl der sidder fast i flager på hovedbund der kan kløes af. men efterlader et sår.
alt skæl shampoo har ike virket.
Jeg er en pige på 23 år der i over et år nu har kløende hovedbund. skæl der sidder fast i flager på hovedbund der kan kløes af. men efterlader et sår.
alt skæl shampoo har ike virket.
Kommentarer
Og det gør det bare meget værre
Jeg kunne ikke udholde den slags. Jeg ville ikke vente, men få det ordnet.
Det kunne f.eks også være psoriasis. Jeg har jo ikke set, hvordan det ser ud.
Jeg ventede selv alt for længe med at finde en anden læge, det gør jeg aldrig mere, hvis jeg kommer ud for ligegyldighed igen.
Jeg er en pige på 21, som selv nemt får skæl i hårbunden, og ligesom hos dig kommer der også små sår, når jeg piller dem af. Jeg har endnu ikke fundet noget, der kan få det til at gå helt væk, men har dog fundet noget der hjælper. Nemlig en shampoo fra Hair & scalp - dandruff shampoo, som jeg køber hos min frisør. Den er rigtig god. Jeg veksler lidt mellem den, og forskellig shampoo, som er mild mod hovedbunden. Derudover hjælper det også at bruge hårtørreren til at tørre hovedbunden med kold luft.
Vh mig
Så måske det var værd at prøve
http://billigarganolie.eu/olier/problem ... ner-skael/
En nabo jeg har fortalte mig også at der er noget der hedder Fede Skæl og som også har noget at gøre med en svampe infektion.
Men jeg vil helt klart anbefale at tage til hudlæge for at få konstateret hvad det er man har og så kan det være at man ved hjælp af evt kost kan ændre på det ligeså, sådan at tingene følges ad.