Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Har du ondt i nakken? Netdoktor søger en case-person.

netdoktornetdoktor admin
Redigeret 5 juni, 2012, 03:18 i Åben debat om smerter
Vi søger en case-person til en artikel til vores webmagasin Nyt & Sundt, som vi producerer for Sygeforsikringen Danmark.

Har du eller har du haft nakkesmerter, fordi du har siddet forkert eller for længe, for eksempel i forbindelse med dit arbejde?

Så kontakt os på redaktionen@netdoktormedia.dk.

De bedste hilsner
Netdoktor.dk

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej.
    jeg er en pige på 13 år.
    I fredags skulle jeg prøve at lave en double baglæns salto. Det gik galt og jeg landte på nakken :( jeg ved det ikke er et hold i nakken da jeg har haft det før og det ikke føles sådan:( men jeg kan ikke dreje mit hoved så meget og kan ikke kigge ned på mine tær. Jeg kan ikke klø på min kind uden det spænde ri mine nakke-hvirvler, jeg har problemer med at børste tænder rejse mig op hvis jeg har ligget ned. Og i bad for jeg kan ikke lægge mit hoved tilbage :(
    Det er lidt svært at forklare men jeg har det sådan at hvis jeg hopper, og lander igen så spænder det helt fra øverst i nakken og ned til slutningen at rygsøjlen.:( Håber i vil/kan svare på hvad det (måske) ville kunne være, fordi jeg skal til EM! om 20. dage så jeg skal være klar til at kunne træne.
    På forhånd tak ...
  • Indstillinger
    Du er 13 år - sådan noget skal du da ikke gå med alene. Kan du ikke tale med dine forældre - eller en anden voksen - for du skal da til læge og undersøges for hvilke skader, der er sket.
Log in eller Registrér for at kommentere.