Har du ondt i nakken? Netdoktor søger en case-person.
netdoktor
admin
Vi søger en case-person til en artikel til vores webmagasin Nyt & Sundt, som vi producerer for Sygeforsikringen Danmark.
Har du eller har du haft nakkesmerter, fordi du har siddet forkert eller for længe, for eksempel i forbindelse med dit arbejde?
Så kontakt os på redaktionen@netdoktormedia.dk.
De bedste hilsner
Netdoktor.dk
Har du eller har du haft nakkesmerter, fordi du har siddet forkert eller for længe, for eksempel i forbindelse med dit arbejde?
Så kontakt os på redaktionen@netdoktormedia.dk.
De bedste hilsner
Netdoktor.dk
Kommentarer
jeg er en pige på 13 år.
I fredags skulle jeg prøve at lave en double baglæns salto. Det gik galt og jeg landte på nakken jeg ved det ikke er et hold i nakken da jeg har haft det før og det ikke føles sådan:( men jeg kan ikke dreje mit hoved så meget og kan ikke kigge ned på mine tær. Jeg kan ikke klø på min kind uden det spænde ri mine nakke-hvirvler, jeg har problemer med at børste tænder rejse mig op hvis jeg har ligget ned. Og i bad for jeg kan ikke lægge mit hoved tilbage
Det er lidt svært at forklare men jeg har det sådan at hvis jeg hopper, og lander igen så spænder det helt fra øverst i nakken og ned til slutningen at rygsøjlen.:( Håber i vil/kan svare på hvad det (måske) ville kunne være, fordi jeg skal til EM! om 20. dage så jeg skal være klar til at kunne træne.
På forhånd tak ...