Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bløder fra hele tandkødet.

Jeg har et problem med mit tandkød efter jeg er kommet hjem fra thailand på en 3 ugers ferie. Det er ømt ved berøring og begynder at bløde kraftigt hvis jeg suger mens jeg har lukket munden, det begynder mærkeligt nok ikke at bløde ved tandbørstning eller spisning. Min tandlæge siger at det kan skyldes dårlig tand hygiejne men siden det er hele tandkødet det drejer sig om kan han ikke sige det med sikkerhed og jeg børster tænder mindst 2 gange om dagen.

Det skal siges at på min ferie efter tandbørstning skylte munden i vand fra vandhanen som indeholder klor når jeg ikke havde andet vand til at stå. Der var også mange alger i havvandet dernede på det tidspunkt hvis det har nogen betydning.

Jeg har også haft tynd mave og periodiske smerter i blæren og området omkring i samme periode men ingen smerte når jeg var ude og tisse osv.

Til sidst vil jeg også nævne at jeg har haft sex dernede men brugte beskyttelse men havde et par gange hvor kondomet faldt af.

På forhånd tak.

Edit: Glemte at skrive at jeg har været ved læge ang. tynd mave og smerterne.. Har dog ikke fået svar fra prøverne endnu.
Log in eller Registrér for at kommentere.