Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Umenneskelig smerter ud af den blå luft

AnonymousAnonymous
Redigeret 22 maj, 2012, 07:34 i PMS og menstruation
Hej

Jeg har i forbindelse med min menstruation mange forskellige smerter, som jeg synes vil være normale.
Men har en anden smerte, som jeg ikke ved om andre også har.

Hvis jeg har lidt luft i maven, så går det ind og påvirker mig helt umenneskeligt med smerte.
Lå i nat og kunne slet ikke rører mig ud af stedet, men shit mand det gjorde ondt!

Om det kan være en form for krampe i maven, det ved jeg ikke... det er hvert fald bare forfærdelig og jeg kan ikke gøre noget mht. smertestillende...

Det kan komme ud af den blå luft... jeg ved bare ikke hvad der sker?

Nogen der kan hjælpe?

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvis det er kramper ---kan man på apoteket --få nogle piller de hedder kinin ---de hjælper hurtig --når man har taget dem ---men drik godt med vand til
    hvis man drikker meget med sukkerfri sodavand ----især cola leigt ----
    giver det også kramper

    men du skulle få det undersøgt ----for det er ikke godt og spise kinin ----hvis det ikke er kramper du har
  • Indstillinger
    Jeg har set "umenneskelige" smerter, min mand skreg helt vildt. Det var en aneurisme på hovedpulsåren. Så ved man, hvad umenneskelige smerter er.
    Snak med lægen om det.
  • Indstillinger
    Jeg har haft præcist samme slags smerter og var til vagtlægen. "kuren" lyder nok underlig men ved mig var det fordi jeg havde holdt en prut inde for længe og den havde så givet så mange smerter at jeg ikke kunne bevæge mig.
  • Indstillinger
    Det præcis sådan noget som dig.

    Ved godt med at holde en prut inde for længe, men det her skete om natten, og der kan jeg jo ikke helt styrer når jeg faktisk sover.

    Men tænker det er det samme som dig... underligt at de kan forårsage så mange smerter bare med luft

    Forresten Tak for svar alle sammen
Log in eller Registrér for at kommentere.