Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg driver min kæreste og mig selv til vandvid

Redigeret 26 september, 2012, 11:18 i PMS og menstruation
Hej alle
Jeg er 23 år og har levet i fast par forhold i 2 år nu. mit problem er at jeg 1½uge henne i min cyklus bliver gnaven, mister sex lyst og nærmest føler afsky ved at min kæreste rør ved mig. det forsætter helt indtil min menstruation kommer, også bliver jeg den kæreste som jeg selv ønsker at være. Det er ved at drive mig til vandvid. min kæreste prøver at være forståenden men det går ham meget på og det starter mange skænderier. vi har næsten kun sex en til to gange om måneden. Jeg kan ikke komme på p-piller da jeg har haft problemer med migræne og opkast ved at tage dem, jeg har prøvet p- stav og det gik lige så galt. så nu har jeg spiral og det fungere rigtigt godt. men hvordan for jeg dæmpet det hysteriske monster der ødelægger mit parforhold og mig selv. kan man slet ikke gøre noget??? Jeg er så træt af at have verdens dejligste kæreste også behandle ham så dårligt. han fortjener bedre!

Jeg vil virkelig gerne høre om der er nogen der ved hvad jeg skal gøre?

KH Frankmar23

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan se på et andet indlæg, du har skrevet, at din spiral ikke er en hormonspiral? For er den det, så bør det være der, du starter.

    Noget tyder på, at du har noget ubalance i kroppen, og mit forslag er, at du prøver at kontakte en dygtig akupunktør, der kan hjælpe dig med at få skabt en ordentlig balance.

    Der findes gode akupunktører og dårlige - nøjagtigt lige som i alle andre fag, så du skal nok søge noget information og forhøre dig lidt omkring, og naturligvis kontakte den pågældende for at forhøre dig, om det er noget han/hun har uddannelse i/forstand på.

    Selvfølgelig kan du også kontakte din læge med henblik på at få undersøgt, om du mangler nogle væsentlige vitaminer/mineraler i kroppen, men det ved de fleste læger desværre ikke ret meget om. En dygtig biopat kan givet undersøge det.

    Der findes andre alternative behandlingsformer, men akupunktur har jeg god erfaring med, hvorfor det er det, jeg foreslår.

    Ps. Jeg går ud fra, du ikke tager nogen form for medicin, der kan give dig bivirkninger?
  • Indstillinger
    nej min spiral er ikke hormon. jeg må i følge min læge ikke få flere hormon typer . da jeg bliver dårlig.

    var det det du mente eller var det en spiral med hormon du mente jeg skulle have?
  • Indstillinger
    Nej. Jeg mener, du bør holde dig langt væk fra hormoner, og det er da godt, din læge er enig.
  • Indstillinger
    tak for dine råd. jeg har allerede været lidt rundt og se efter nogle der tilbyder specielt til dette problem og tror jeg vil prøve det. det kan vel aldrig skade.
  • Indstillinger
    Held og lykke med det. Du skal givet gå til flere behandlinger, da det jo ikke lige vil være nok med en gang.

    Men - er du sød at melde tilbage, om det er noget, der hjælper?
  • Indstillinger
    Jeg kan på det varmeste anbefale Bidro PMS fra bl.a. Matas. De virker for mig og har nærmest reddet mit parforhold. Nogle gange slår PMS igennem alligevel, men det er meget sjældent efter jeg er begyndt på dette natur-præparat.
    K.h. Cirkeline69
  • Indstillinger
    Hej sjæleveninder,

    Jeg har netop meldt mig på dette site i dag, da jeg har det på samme måde som du skriver her. Jeg har også en kobber spiral og er meget glad for at høre at det nok ikke er mig som er helt fuldstændig skør!! Jeg løber ned i matas med det samme og vil meget gerne høre om de øvrige metoder du finder frem til! Dog vil jeg lige høre hvornår du oplever dit monster kommer frem? for mig er det ca. 4 dage inden blødning starter og der varer ca. 2-3 dage? Tusinde tak fordi I også skriver herinde!
  • Indstillinger
    For mig kommer pms ved, at jeg ikke kan overskue noget som helst, børn, hus osv., og slet ikke min mand, som jeg på det nærmeste vil skilles fra.
    Disse "symptomer" er virkelig virkelig aftaget, efter jeg har startet på Bidro PMS. Jeg har før haft depressioner og tager piller for dette forebyggende, men dette har jeg kunne gå ned i efter jeg er startet på Pidro PMS. Men det har jeg selvfølgelig først aftalt med min læge.
    K.h. Cirkeline69.
  • Indstillinger
    Ps. Jeg har en hormonspiral, da jeg fik depression af p-piller. De første par måneder virkede Bidro-Pms overhovedet ikke, men fortsæt med dem. Jeg håber, at de vil virke lige så godt for dig som for mig.
    K.h. Cirkeline69.
Log in eller Registrér for at kommentere.