Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er det i virkeligheden bare mig den er galt med ??

Redigeret 18 maj, 2012, 05:14 i Åben debat for kvinder
Jeg er i lidt af en diskussion med min kæreste ..

Det hele startede med min kæreste og jeg var uvenner for nogle måneder siden og så blev han kontaktet af sin eks kæreste der ville have ham tilbage . Han sagde nej til hende fordi han var sammen med mig og fortalte mig det da vi var blevet venner igen .. hun kontakter ham så igen hvor jeg ringer til hende og forsøger at forklare hende at han ikke gider hende ..
Jeg beder min kæreste om at skifte nummer da hun nægter og forstå at hun skal lade ham være men det vil han ikke gå med til . det sker så igenigen at hun kontakter ham og han afviser hende igen .. jeg finder hende så på facebook og siger igen til hende hun skal lade ham være + jeg finder ud af hun er forlovet .. ikke så smart af hende .. for hende så væk tilsidst .. spørger min kæreste igen om han ikke nok vil skifte det pokkers mobil nummer, så hans eks ikke kontakter ham igen .. et par måneder efter ringer en anden eks og laver samme nummer denne gang for jeg sku et føl . eftersom jeg i tidligere forhold har oplevet hvor meget lort de eks kærester der kan lave når de vil mere end venskab !!! Min kæreste skal det så lige siges , ved også godt hvordan det forgår og det var endda han der sagde at han selv skulle beder tøser der ringer til ham om at lade ham være fordi han er sammen med mig ,, jeg føler lidt jeg mister noget i vores forhold og er begynd at holde mig tilbage når jeg gerne vil have sex fordi jeg konstant har de ekser i bagtanken om at de ligger og tilbyder ham det .. er selvfølgelig glad for han siger nej til dem og at han fortæller mig det .. Jeg er bare ikke typen der gider dele min kæreste med liderlige eks kærester ..
Er det for meget af mig og bede ham om at skifte nummer ??
Og er der nogen af jer der har oplevet lignede med at miste sex lyster på grund af de eks kærester ??
fordi jeg har en rigtig flot og lækker kæreste og tænder helt vildt på ham ,
men min hjerne lukker ned for min lyster når de tøser er inde i billedet ..

Please sig det ikke er mig der er helt galt på den .,.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er åbenbart en ret så attraktiv kæreste, du har. Hvad med at nyde, at det altså er DIG, han vi være sammen med?

    Du fortæller at de andre piger kontakter ham hele tiden, og at han altså afviser dem. Hvad med at nyde det?

    Som jeg forstår det, så er han glad for DIG og vil være sammen med dig, så du skal da bare ignorere disse andre forsøg på at tage ham fra dig.

    Det, der kan ødelægge jeres forhold er netop, at du bruger al den energi på at hidse dig op over det. Det vil han blive træt af en dag - så lad være med det.

    Elsk hinanden, nyd jeres liv sammen - og blæs de der tiltag et stykke. Han har jo valgt dig. Hvis han ikke ville dig - ja, så var han vel smuttet, når han nu øjensynligt har så mange andre tilbud.

    Så - selv om du vil have at vide, at det ikke er dig, den er gal med, så er det altså din jalousi på det der, noget der kan ødelægge jeres forhold.

    Vær dog ligeglad, når andre piger ringer til ham. Nyd dog, at han siger nej til dem - og lad det så være ved det.

    Så - rejs nakken, glem de de tidligere veninder. Der er jo en grund til, at han ikke er kæreste med dem længere, og der er vel også en grund til, at det er DIG, han vil være sammen med.

    Ikke??
Log in eller Registrér for at kommentere.