Hjem Rusmidler Rusmidler

Dagen efter Speed.

Redigeret 8 januar, 2016, 03:46 i Rusmidler
Hej! Jeg var til en fest igår og da vi rykkede videre til efterfest tog jeg noget Speed. Jeg har gjort det flere gange før, dog langt fra så mange gange som dem jeg fester med. De gør det hver gang de fester og de tager meget, jeg er lidt mere en nybegynder. Men jeg kan allerede mærke at der skal mere til at gøre mig rigtig påvirket. Nå, men vi tog jo Speed og jeg tog ikke så meget som jeg plejer. Men her idag, dagen efter, har jeg været utroligt aggressiv, sur og meget ked af det. Kan det være på grund af jeg tog stoffer igår? Jeg har tænkt meget på det, og synes det er meget underligt da jeg har været virkelig sur og ked af det! Over ingenting?

- Cecilie.

Kommentarer

  • Ja det er det helt sikkert derfor du har nedtur i dag, og det bliver kun værre og værre. Du skal gøre dig selv en tjeneste og stoppe med alle stoffer nu. Og selvom det kun er i weekenden er det stadig et misbrug, du bliver afhængig af, til sidst kan du ikke gå i byen uden og nogle begynder også at bruge det i hverdagen.

    Det kan have have konsekvenser senere i livet du vil fortryde! Aborter, barnløshed,depression, angst og andre psykiske sygdomme. Der skal kun en stofpsykose til at eks. udvikle skitzofreni - og det kan have den konsekvens, at du ikke vil kunne tage en uddannelse eller arbejde resten af dit liv. Så det er meget alvorligt, du kan prøve og google de forskellige sygdomme og se hvad det kan have af konsekvenser.

    Find en anden omgangskreds, det er ikke det værd.

    Mvh
  • Hejsa!