Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nakkeproblemer

Redigeret 11 maj, 2012, 16:58 i Slidgigt
Hej. Jeg har igennem længere tid (ca i et halvt år, ifølge lægens journal) haft problemer med min nakke. Men indenfor den sidste måneds tid er det blevet så slemt, at mit hoved er tvangsdrejet til den ene side og konstant hviler på min venstre skulder. Som følger deraf har jeg smerter i venstre side af brystet og føler nogle gange at mit hjerte hopper en ekstra gang, eller jeg kan mærke en stikkende smerte i hvad jeg tror er mit hjerte+ er blevet ekstra følsom overfor lys og lyde og har koncentrationsbesvær. jeg har gået til fysioterapeut og kiropraktor men intet har hjulpet og de har bare sendt mig til min læge igen. Lægen siger det er normalt at jeg er øm omkring brystet, da det er fordi at mine muskler er konstant spændte. Har også været ved vagtlægen pga. jeg fik et ildebefindende, der føltes som om jeg ikke fik ilt nok til hjernen. Nu har jeg så endelig fået en tid til en MR-Scanning. Men mit spørgsmål er: alle disse symptomer er det noget jeg skal være bekymret for, eller er det hele bare en "sidegevinst" af mine nakkeproblemer?

Mvh. René
Log in eller Registrér for at kommentere.