Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

P-piller uden resept tages af mand

Redigeret 30 marts, 2016, 14:08 i Ris og ros til Netdoktor
Har i flere år levet som pige i hjemmet og dreng udaf. Nu har jeg så de sidste år fået fortalt det til venner, familie osv, for 14 dage siden begyndte jeg at læse omødtrogen virkninger, og fandt ud af jeg ku købe p-piller uden recept meget let, fik dem for 8 dage siden og efter 8 dage kan jeg mærke spændinger i bysterne, de er sågar blvet1 cm større i omkreds, og min hud blødere...

Nu er spørgsmålet så bare hvad de næste 3 måneder giver, har valgt t produkt med højt østrogen niveau...

Og ov ja røven er blevet lidt større osse kan ihvertfald ikke passe et par gamle jeans jeg var i for 14 dage siden....

Kommentarer

  • Indstillinger
    Skulle have været i diverse men ikke så let at ramme de rigtige knapper på en iPad. ;)
  • Indstillinger
    Man bør aldrig indtage receptpligtig medicin, der ikke er udskrevet til en selv. Det er muligt, du kan finde pillerne på nettet og få den uden recept, men det ændrer ikke på det faktum, at det ER receptpligtig medicin, som skal udskrives af en læge til den person, der skal indtage midlet.

    Så vidt jeg kan læse, så mener du at være transseksuel, og det kan man faktisk få hjælp til at takle. Jeg vil næsten gætte, der findes en forening, der kan hjælpe dig på vej. Prøv en gang at google det.

    Jeg ved ikke, om du direkte tager skade af at tage p-piller, men som nævnt - tag aldrig receptpligtig medicin uden en læges godkendelse.
  • Indstillinger
    Kan ikke tage direkte skade af p-piller andet end få de bivirkninger jeg ønsker, p-piller udskrives faktisk til mænd osse til diverse sygdomme som testikkelkræft og andre ting...


    Ja der findes foreninger for tanssexuelle og transvestitter, men de fleste er faktisk ikke for os som føler vi er kvinder, og ønsker at leve sådan......


    Ud over det er jeg født tvekønnet, men der har ikke været de store kvindelige træk i min krop, af forskellige årsager
  • Indstillinger
    Så må du undskylde - jeg har ikke forstået dit spørgsmål.

    Jeg fastholder dog stadig, at man aldrig skal tage receptpligtig medicin uden om lægen. Du skriver, at p-piller også udskrives til mænd med nogle specifikke sygdomme, altså ordineret af en læge? Men som jeg forstår det, så har du købt dine over nettet, altså uden om en læge - og det er ikke nogen god ide.

    Fint nok, du gerne vil have disse bivirkninger, men det gælder vel ikke f.eks. risikoen om blodpropper?

    At du ikke kan finde en forening for transseksuelle, der kan hjælpe dig, forstår jeg ikke, men - det var heller ikke dit spørgsmål. Jeg er bekendt med, at der er endog stor forskel på transseksuelle og transvestitter.
  • Indstillinger
    " hvis ens læge ikke anbefaler det", ja netop.

    Det er da fint nok, man kan finde sin receptpligtige medicin på nettet - og måske endda billigere, men man spiller altså hasard med sit helbred, hvis man uden videre køber og indtager medicin og ordinerer til sig selv.

    Der er en grund til, at en hel del medicin stadig er receptpligtigt, og der er også en grund til at p-piller stadig er det, selv om man i den grad kan undre sig over, hvor kritikløst læger udskriver netop denne medicin, hvilket der i øvrigt - heldigvis - så småt er ved at komme mere fokus på. Heller ikke p-piller er helt så harmløse, som mange tror.

    Det er ikke smart at indtage en eller anden medicin for dette eller hint, som man ikke er undersøgt for. Det kan i nogle tilfælde være direkte livsfarligt.

    Også med p-piller.
  • Indstillinger
    du kan få blodpropper osv, som er de andre bivirkninger af maaaange andre ting, faktisk er en ting som heroin det medicinske produkt(ja det er opfundet af medicin industrien) med mindst bivirkninger, nemlig afhængighed......


    ville aldrig købe medisin uden for eu, netsiden jeg har købt fra hører til i tyskland, som for mange produkter har en langt større sikkerhed end danske varer.......

    kan uden problemer købe direkte sex ændrende medicin som er meeeget stærke østrogen produkter, disse kommer derimod ikke fra eu, men ja de kan sagtens købes på nettet aligevel ligesom alt andet.....

    har en kronisk skade som gør jeg besøger min læge 2 gange om måneden, og får hver gang checket blodtryk osv, så er egentlig ikke bekymret for mit helbred, da den sidste komplette test viste, at jeg har et helbred som var jeg 18, og jeg er over 30.....;O))
  • Indstillinger
    Du vælger naturligvis selv, hvad du vil udsætte dit helbred for.

    Men- hvorfor i alverden taler du ikke med din læge om det, når du nu alligevel kommer der så tit?
  • Indstillinger
    Du kan Køb p-piller uden recept (online konsultation) http://www.goodpharmacy.net
Log in eller Registrér for at kommentere.