Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Penis, fungerer ikke som før..

Redigeret 10 maj, 2012, 17:43 i Åben debat for mænd
Hej Netdoktor
Jeg har haft dette problem i næsten halvandet år, og jeg ved ikke hvad i alverden jeg skal gøre, har prøvet dit og dat, kigget på flere forskellige hjemmesider, men har aldrig fået mit svar NOGLE som helst steder.

Det handler om, at jeg får ondt i penis huden eller hvad man kalder det, og når jeg trækker forhuden tilbage. F.eks. hvis jeg onanere så gør det ondt, og når jeg har sex gør det rigtig ondt, det er en virkelig ubehagelig følelse.
Årsagen har været at jeg fik svamp på penis, også fik jeg nogle revner, og det begynde at bløde osv. også stoppede jeg med at have sex med min kæreste et stykke tid, og lod det hele.
Stadigvæk efter det er helet gør det ondt, og jeg har spurgt min læge om hvad der kunne være galt, også så han at det var "irriteret" hud eller noget lign. også spurgte jeg hvad jeg kunne gøre ved det, og han sagde intet. Også spurgte jeg om en cream af en slags, også sagde han at jeg kunne bruge en cream jeg havde fået før som var en "steroid cream".
Synes intet har virket, og jeg håber ikke mit sexliv er ødelagt, og min penis bliver sig selv igen! Før det med svamp har der aldrig været problemer, først efter! :-( håber i kender en løsning!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det tyder på, at din forhud er meget forsnævret og sprækker/revner, når den trækkes tilbage.

    Du må en tur til doktormanden, og da cremen ikke hjælper, er det nok kirurgens skarpe skalpel, som skal hjælpe dig af med problemet. Det vil sige, at du formentlig ska have en fuld omskæring.
  • Indstillinger
    Det lyder overhovedet ikke rart :s ..
    Er der ikke en anden løsning? Evt. en læge eller noget der kan svare på det, medmindre du har fuldstændig styr på det!
    Men det er ikke fordi at jeg slet ikke kan trække huden tilbage, det er slet ikke det, men det gør bare ondt efter nogen tid..
Log in eller Registrér for at kommentere.