Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Trafikulykke

Redigeret 24 maj, 2012, 13:30 i Åndehullet
Hejsa.

Jeg kørte for 14 dagen siden galt. Jeg var alene i bilen på vej på arbejde og kører bagved en massa biler som pludselig kører meget langsomt. Da jeg nok har været en smugle opmærksom brømser jeg lidt hårdt op. Bilen kører sådan i siksak, jeg mister herredømmet, flyver over i modsat vejbane, kører ind i et skilt som jeg smadrer helt og ender i så grøften. (Der lå åbenbart en masse hagl på vejen kun på den korte strækning som var skyld i det)

Jeg har nu gået i lidt over 14 dage efter ulykken og forsøgt at komme helt ovenpå igen. Jeg holdte fri fra skole de første dage efter ulykken, men har ellers været aktiv med skole, arragementer, job osv siden.

Mit problem er bare, at ejg synes det hele går lidt langsomt.
Mit tøj blev f.eks. klippet i stykker på sygehuset. Jeg fik det med hjem og der gik ca. halvanden uge før jeg fik taget mig sammen til at smide det ud. Det sammen gælder armbåndet jeg fik på på sygehuset.

Derudover havde jeg de første dage svært ved at sove. Jeg er meget træt, sover meget og bliver let ked af det.

Derud over har jeg det bestemt ikke godt med at køre bil. Har kørt nogle gange med andre i bilen. Nogle gange har det været ok, andre gange har jeg haft det rigtig skidt. Som passager har jeg det gennerelt skidt, og den ene gang hvor jeg har været helt alene i bilen og kørte en tur på ca 10 min kunne jeg slet ikke finde ud af hvordan jeg havde det bagefter.

I forbindelse med ulykken blev bilen totalskadet, men det eneste der skete med mig var en forstuvet hånd.. Puhaa..

Mit spørgsmål er nu, om andre har prøvet at køre galt hvor det hele i bund og grund endte godt..

Hvor lang tid gik der før i kom helt ovenpå igen?
Har i stadig svært ved at køre bil osv?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Det lyder ikke rart, har du talt med din læge efter ulykken? Du er jo lappet sammen, men din psyke trænger også til et eftersyn.
    Jeg kan ikke svare på dine spørgsmål, kontakt evt. PTU, som bl.a. er for ulykkes skadede. KH Helle8
  • Indstillinger
    DET ER HELT KLART ----DIN PSYKE HAR DET IKKE FOR GODT ---HAR DU TALT MED DIN LÆGE OM DET
Log in eller Registrér for at kommentere.