Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

PROLIA medicin mod knogleskørhed

AnonymousAnonymous
Redigeret 27 september, 2012, 05:23 i Knogleskørhed
Jeg har fået taget en canning af min ryg og desværre er det blevet meddelt mig en T-3 og skal have indsprøjtning 2 gange om året. midlet hedder PROLIA . mit spørgsmål er om nogen i dette forum har erfaring med dette? jeg har læst det kan give mange bivirkninger, hvilket jeg ikke er så glad for.

Men mon der noget alternativt i stedet for?

Solveig1

Kommentarer

  • Indstillinger
    nej kender det ikke desværre,har lige selv fået det konstateret,det skal klares med en ugenlig pille(ved ikke endnu hvad det hele skal munde ud i har 1000 spørgsmål,hvordan med mit arbejdsliv?hva med dit?har kun været til lægen som gav mig svaret,følte ikke der var tid at gå i dybden eller også var det uvidenhed.er der andre her det kan gi os nogle råd?vejledning,der er jo mange der lider under det:(
  • Indstillinger
    Jeg har endnu ikke prøvet "PROLIA" , har sat det i bero, men fortsætter med den medicin som jeg har taget de sidste 12 år."ditronate" det skal tages med 2 tabb.i 14 dage, derefter en pause på 12 uger.Det giver nogle muskelsmerter i et par dage, men ellers ingen ubehag nu. I starten var det ikke så rart. Jeg afventer et forsøg som udføres på CCBR. BALLERUP med prolia og risedronat.Håber det bedste for dig.
    solveig1
Log in eller Registrér for at kommentere.