Jeg har prøvet det, for mange år siden.
Kæben kunne sætte sig fast et øjeblik, når jeg gabte over noget, for derefter at gå på plads igen, og det gør ondt!
Jeg gik ikke til læge med det, og jeg husker ikke, om der gik uger eller mere, med problemet, inden det stoppede igen, jeg ved heller ikke hvad årsagen var.
Nu ved jeg ikke, om du har samme som jeg, men det lyder sådan. Jeg har haft det hele livet; knæben knækker -endda meget højlydt, når jeg åbner munden. Jeg har talt med læger og tandlæger, og i mit tilfælde er der ikke noget problem. Blot noget brusk, som forrykker sig men falder tilbage igen. Jeg lever udmærket med det. Har ingen smerter. Det er kun knækket, som bemærkes.
Måske du kunne tale med din tandlæge?
Kommentarer
Kæben kunne sætte sig fast et øjeblik, når jeg gabte over noget, for derefter at gå på plads igen, og det gør ondt!
Jeg gik ikke til læge med det, og jeg husker ikke, om der gik uger eller mere, med problemet, inden det stoppede igen, jeg ved heller ikke hvad årsagen var.
Måske du kunne tale med din tandlæge?
Min søns kæbe knækkede længe, men det forsvandt igen på et tidspunkt.
Men tror os det er ved og gå i sig selv igen, det er ihvertfald ikke lige så slemt som det var for ca. 1 uges tid siden ..