Hjem Muskler, led og knogler Diskusprolaps

Hvem er blevet opereret på Center for Rygkirurgi

Redigeret 2 juni, 2012, 13:24 i Diskusprolaps
Hej.

Jeg starter denne debat,da jeg godt kunne tænke mig ,at vide hvor mange der er blevet opereret på Cneter for Rygkirurgi og hvor mange der er efterfølgende blevet mere invalide og hvilke type operatíon man har fået foretaget. Jeg selv blevet opereret i 2010 af to omgange og ingen af gangene har hjulpet,kun at mit centralnervesystem er helt ødelagt og jeg konstante smerter der hvor jeg blevet opereret... Jeg ved ikke om jeg har fået isat en af omstridte discusproteser og er der andre der oplever det samme.

Jeg er med i flere debatter herinde,da det viser sig at vi er mange som i dag er blevet mere handicappede efter en rygoperation.

Se under: Komplikationer under operation...

Mvh.

Mette

Kommentarer

  • Jeg og to af mine sønner er blevet opereret på Center for Rygkirurgi, med gode resultater.
    Så vi er meget positiver overfor dette center.
  • HEJ.
    Jeg blev ikke opereret på Center for Rygkiryrgi, men har været deres patient. Jeg, gennem min forsikring kommet til dem, men blev meget i tvivl. lægen har virkelig overvejet kun en diskus protese og ingenting andet. Jeg har læst selv på nettet om diskus protese og var ikke begejstret. Heldigvis for mig, kunne jeg skifte hospital . Det er jeg meget glad nu. Jeg fik konsultation på kollund privat hospital, hvor lægen VAR IKKE ET MINUT I TVIVL, AT JEG IKKE EJNET TIL EN DISKUS PROTESE OPERATION. Jeg fik en stivgørende og den gik rigtig godt. Håber det vil går lidt bedre med dig i fremtiden. Jeg forstå det er meget svært at live med smerter.
Log in eller Registrér for at kommentere.