Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

At tabe sig med nupo

Redigeret 4 maj, 2012, 17:47 i Åben debat om overvægt
Jeg skriver fordi jeg har haft anoreksi, så bulimi da jeg lærte at spise igen og nu har jeg fået børn er blevet overvægtig fordi jeg spiser for lidt.

Min diætist siger jeg spiser så lidt at jeg tager på af det. Det gør jeg har meget svært ved at tabe mig igen.

Er der andre der har det sådan og hvad har i gjort?
Jeg har startet ud med at drikke nupo fordi det virker nemmere.. er der andre der har erfaringer med det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Ellie,
    Jeg har faktisk prøvet NUPO flere gange, købte det i Netto, nemt! Jeg var glad for det i starten, udover det er dyrt, men jeg kom til en pointe, hvor det desværre bare ikke virkede for mig.

    Valgte jeg at tage den hårde, så var det nemt, jeg skulle bare drikke Nupo, og intet andet... men du.. jeg er ikke et dyr! at leve af pulvermad, er bare ik mig, desværre.

    Dertil lagde jeg mærke til, at jo, med NUPO så var jeg ikke sulten, hvilket var dejligt, men jeg havde intet energi. Dette er jo naturligt, spiser man ikke noget, har man ikke noget energi. Så min dagligdag gik lidt i kaos.. arbejdet osv, der manglede bare noget.. også.. en dag wupti, jeg endte på MCdonalds og åd...heehe back to start.

    Jeg prøvede NUPO kuren flere gange, med nogle måneders mellemrum, og det samme skete... jeg var i Netto, tænkte nu skal det være, jeg spiser Nupo i 3 uger, og så ændrer jeg madvaner bagefter - og hver gang faldt jeg i og fik "ædeflip".

    Da jeg desværre SKAL tabe mig, ifølge min læge, besøgte jeg min egen læge igen og vi snakkede sammen om det. Jeg har nu fået recept på Xenical, en receptpligtig slankebehandling.

    Du skal til egen læge og have en recept på Xenical for at kunne starte på det, så det er ikke noget der markedsføres på TVshop eller ved kassen i Netto (ala NUPO), men du kan vist også købe Xenical hos diverse onlineklinikker i Danmark, jeg har i hvert fald støt på nogle herinde i forummet.
    I dag tager jeg Xenical piller, og jeg er glad for det. Jeg tager Xenical sammen med en kaloriefattig diæt, som min diætist har lavet, og mit ædeflip har jeg været for uden.

    Det er jo nemt at tabe sig, bare spis gulerødder og spis mindre :) men for nogle af os, fungerer livet ikke sådan, så det er rart at kombinere en diet fra min diætist, med de receptpligtige slankepiller Xenical.

    Held og lykke med NUPO ellers gå til lægen og få Xenical.
Log in eller Registrér for at kommentere.