Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forhudsforsnævring.

Redigeret 5 maj, 2012, 06:37 i Åben debat for mænd
Hej.

Jeg er ny på Netdoktor.dk, så undskyld hvis jeg laver en debat, der har været her en million gange før (Hvilket den nok har).

Er en dreng, eller mand, hvad man vil kalde mig, på tyve (20) år.
Har det, jeg går ud fra er en forhudsforsnævring, men har aldrig fået gjort noget ved den, da jeg ikke bryder mig om at blive opereret/stukket i. Det er såmænd ikke fordi, det irriterrer mig i daglidagen, men det gør altså, at når jeg har erektion, kan jeg ikke få forhuden ned. Jo, kan få den til lige omkring det øverste af min glans, men så heller ikke mere.
Fandt først ud af for nylig, at man skal vaske glansen, når man er i bad.
Gør jeg selvfølgelig også, men lige meget hjælper det. Bor for mig selv nu, har gjort det i et år. Er meget genert, hvilket OGSÅ er en af grundene til at jeg aldrig har fået kigget på det.

En hver mening ville hjælpe - og tænker da også på at bestille en tid ved min læge, for at få kigget på det.

Mvh
Mathias

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Mathias, jeg er sikker på, at du er sød og sej fyr. Og netop derfor, bestiller du tid hos egen læge og får snakket om det! Så kan have en fede erektioner resten af dit liv.

    Der ingen grund til at udsætte det, det er noget din læge skal se på, og det skal nok gå nemt. Husk på, det er deres job. Hvis du føler at du ikke tør sige det til din egen læge, så find en ny på sundhed.dk i din kommune, det er helt ok.


    held og lykke
  • Indstillinger
    Træk forhuden tilbage mens pikken er slap og lad forhuden sidde tilbagetrukket så lang tid som muligt. Det udvider den stille og roligt. Du kan fx begynde med at gøre det om natten. Så mærker du ikke ubehaget mens du sover. Efter nogle dage er din glans blevet hærdet og vant til diverse berøringer.

    Da jeg var i din alder, brugte jeg den metode. Ikke fordi jeg havde snæver forhud, men fordi det er flot med en blottet glans. Sidenhen er jeg blevet omskåret, men det behøver du nok ikke.
Log in eller Registrér for at kommentere.