Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

tæerne især i venstre fod sover

Redigeret 4 maj, 2012, 18:44 i Sjældne sygdomme
som sagt oven få så sover mine tæer eller stikker lidt. det begyndte for nogle dage siden, især nå jeg sider ned men også nogle gange nå jeg går rundt og passer mit arbejde. de gør ikke ondt men det gør mig nu stadig nervøs. nogen der haft det og ved hva det kan være? eller?..
har overvejet lige gå til læge men vil ikke spille deres tid vis det noget der normalt..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg havde også problemet for et årstid siden, men i min storetå. Jeg kontaktede lægen - som altså er der for vores skyld, hvorfor man aldrig skal føle, at man ulejliger dem; de får i øvrigt så rigeligt betalt for det. :-) -

    Nå, men lægen sagde, jeg skulle mærke efter, om der var temperaturændring i det "døde" område, altså har disse tæer samme varme, som de øvrige? Og har det det, så fik jeg i hvert fald at vide, at så var det ikke noget problem, men er de der i mod kolde, så kan det være en blodprop.

    Men - er du usikker, så ring dog til din læge.
  • Indstillinger
    oki:P tak.. joh prøver lige ringe og høre.. tak for svaret. er en skovl til søge læge normalt
  • Indstillinger
    Hej Lotte,
    du skal lige vide, at jeg er glad for den lille oplysning, du lige er kommet med. Om tæerne er kolde eller varme. Jeg har sovende tæer, men har aldrig fundet ud af, hvad det hænger sammen med. Men nu kan jeg da glæde mig over, at de er varme.
    Tak
Log in eller Registrér for at kommentere.