Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svimmelhed, hovedpine osv.

Redigeret 2 maj, 2012, 14:16 i Åben debat om smerter
Hej :)

Jeg havde ingen idé om hvor jeg skulle skrive det her henne, så det blev altså her. Jeg har i et stykke tid oplevet at jeg pludselig blev meget svimmel.. Især når jeg dyrker motion (plejer at løbe og cykle). Da jeg løb var det som om der kom et stød i hvert ben, hvorefter det sortnede for øjnene og det føltes som om jeg var ved at besvime. Der var også en gang hvor jeg havde cyklet og kom indenfor, hvor jeg var så svimmel at jeg faldt sammen i benene, kom så til bevidsthed med det samme igen. Det kom også ofte om aftenen, så jeg måtte gå tidligt i seng, fordi det selvfølgelig er ubehageligt. Jeg har prøvet at tjekke om jeg drikker nok vand og nogle gange drikker jeg massere vand, andre gange drikker jeg lidt under det man skal. Så skulle heller ikke mene det kunne være det. Jeg kontaktede min læge og fik taget en blodprøve, men den viste ikke noget. Sommetider får jeg hovedpine, men ved ikke om det har noget med det at gøre. Jeg har socialangst og en depression. Læste at nogen blev svimmel ved et angstanfald, men ved ikke om dette kan være det?

Der er også en anden ting, men tror ikke nødvendigvis de har noget med hinaden at gøre. Jeg får perioder hvor jeg får den mest irriterende følelse inde i kroppen. Det er lidt svært at forklare, men vil prøve. Det er ligesom der er en følelse inde i kroppen, der rigtigt gerne vil ud. Så jeg får rigtigt meget lyst til at slå på et eller andet eller skrige. Men selvom jeg har prøvet at slå ned i noget, så hjælper det ikke rigtigt. Det er jeg selvfølgelig sikker på er noget psykisk, men ved ikke rigtigt hvad det betyder..
Er forresten 19 år.

Har i nogen idé om hvad det kan være, eller nogen der har oplevet noget af det?
Log in eller Registrér for at kommentere.