Behandling af Kondylomer dvs kønsvorter..?
Jeg har desværre fået kønsvorter, er der nogle der vil anbefale en god creme?
Jeg kan se der findes flere på nettet mod kondylomer fx Condyline og Wartec. Er nogle der har erfaring for hvad der virker bedst? mine kønsvorter sidder på min penis ved forhuden,
pt bruger jeg Aldara mod kondylomer, men synes det er lidt dyrt.
Også, jeg fik det fra et halv år siden.. er der nogle herinde der har haft kondylomer i mange år, og ved hvor tit de kommer?
Jeg kan se der findes flere på nettet mod kondylomer fx Condyline og Wartec. Er nogle der har erfaring for hvad der virker bedst? mine kønsvorter sidder på min penis ved forhuden,
pt bruger jeg Aldara mod kondylomer, men synes det er lidt dyrt.
Også, jeg fik det fra et halv år siden.. er der nogle herinde der har haft kondylomer i mange år, og ved hvor tit de kommer?
Kommentarer
Jeg vil klart anbefale Wartec mod kønsvorter, det er en vinder hos mig. Jeg har prøvet forskellige, og de virker alle mere eller mindre godt. Men jeg er blevet for Wartec mod kondylomer, siden min læge anfalede mig det. Jeg tror faktisk man kan købe det over nettet, hvis du ikke gider forbi din egen læge og vise dilleren
Jeg har modtaget behandling mod kondylomer over et par år, når de har været i udbrud.
Du kan køb wartec her fra en licenseret apotek uden forudgående recept (kræver en nem online konsultation) https://dk.treated.com/koenssygdomme/koensvorter/warticon-wartec#clik