Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad er der galt med mig?

Redigeret 30 april, 2012, 02:34 i Multipel sclerose
Hej
Lavede for ca. 1 måned siden et indlæg under sjældne sygdomme omkring mine symptomer, men ingen har svaret :( Kan jeg have Sclerose?

Mine symptomer er:
- Min venstre side af kroppen reagere anderledes end min højre. Det hele føles føles anderledes mht. berøring, mit ansigt føles nogle gange somom det hænger i venstre side, har trykken bag mit venstre øje og har små synsforstyrrelser på det. Derudover vågner jeg hver eneste nat hvor jeg ryster og min hjerne føles somom den decideret er ved at rådne væk, har derved også en del vejrtrækningsbesvær (føles også somom det kun er min venstre lunge der ikke fungere som den skal) og mit hjerte føles somom det ikke banker rigtigt, men meget langsomt. Jeg har fået taget EKG 2 gange, men lægerne siger de ikke kan se noget og at mine blodprøver ser fine ud. Det skal siges at alt dette stort set kun er i venstre side af kroppen og derfor forstår lægerne det ikke.

Mvh

Storken

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis nogen her kunne stille den diagnose ville det være et mirakel. Men jeg syntes da ikke det lyder, som om du er blevet undersøgt for den sygdom.

    Min svoger var syg meget længe før lægerne endelig fandt ud af det.
    En meget vanskelig tid, hvor flere forskellige diagnoser blev stillet.
    Han blev desværre mere og mere syg og endelig fandt lægerne ud af det og han blev hjulpet, så godt det kunne lade sig gøre.
    Men først gik han og min søster meget igennem. Jeg lyder sikkert lidt bitter og det er jeg også.
    Jeg fatter ikke det system vi har i danmark. Man render fra Herodes til Pilatus før man endelig støder på en læge, som kan og vil hjælpe.

    Jeg føler det lidt som i gamle dage, hvor tjeneren sagde : Det er ikke mit bord. Man blev gal og tænkte, så kunne han vel oplyse, hvem der havde bordet.


    Læs om det her.

    http://www.scleroseforeningen.dk/da/Spo ... %2042.aspx
Log in eller Registrér for at kommentere.