Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svaghed overfor mine leder

Redigeret 29 april, 2012, 07:31 i Utroskab
Jeg har hele mit liv haft lidt problemer med mine sporttrænere og har haft et forhold til 3 af dem - det lyder voldsomt, men det strækker sig over en periode på 10 år. Den gang var jeg single. Ja og faktisk har jeg også tidligere flirtet lidt med en leder på min arbejdsplads - hverken berøring eller anden ud over øjenkontakten.
Nu er den så gal igen, men nu har jeg mand og børn. Jeg har været min mand tro i alle 11 år og har endnu ikke lavet noget. Jeg har bare fået et usædvanligt godt øje til min leder og han har også fået et godt øje til mig. Han har ligeledes kone og børn. Det eneste vi har lavet indtil videre er lidt for lange øjenkontakter, men der har endnu ikke været nogen form for berøringer. Men jeg er ved at gå ud af mit gode skind og jeg rammes totalt ved disse øjenkontakter. Så vi har i princippet intet lavet endnu, men hvor er jeg dog bare fristet!!!!
Jeg har et godt forhold til min mand, men naturligvis har vi ikke sex så ofte som vi plejer, men det er stadig skønt.
Jeg skrev godt nok at jeg har været min mand tro i alle 11 år, men i starten af vores forhold havde jeg stadig gang i en af mine sportstrænere og det har han aldrig fundet ud af og det var en fantastisk flirt.
Jeg er bare så fristet og forestiller mig at denne flirt også kunne være fantastisk og skulle der ske noget er jeg sikker på at vi begge kun vil se det som en flirt. På en eller anden måde venter jeg på en invitation fra ham til et eller andet.... eks et møde eller lign, hvor vi så ikke kan holde hænderne fra hinanden. I princippet ved jeg ikke at han også tænder på mig, men det ved jeg alligevel eftersom han også opsøger disse skønne lange kontakter mellem vores øjne.
Jeg burde være klog nok til at stoppe her, men hvor er jeg dog bare tændt og fristet.

Håber du kan give mig lidt respons.

mvh
De blå øjne

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg syntes du bør droppe dine fantasier eller overføre din fantasier til din mand og overrask ham istedet. Måske lave en date med din mand, som om det var første gang i skulle mødes.

    Jeg har selv været lidt fristet af det ene postbud der kommer her. Men jeg har slået det hen igen. Men det er også fordi forholdet til min kæreste har været lidt trægt. Vi arbejder nu sammen om at bryde det kedelige mønster vi er kommet ind i. Men der er lang vej endnu. Jeg tror da på vi nok skal lykkedes.

    Jeg synes bare man skal tænke sig godt om - og se på hvad konsekvenserne kunne være og er man parat til at leve med dem.

    Pøj pøj med det.
  • Indstillinger
    Hej,

    Livet er fyldt med fristelser... Er man single, og uden ansvar for børn mand m.m., er alt jo godt, du kan tage imod alle de fristelser du vil.

    MEN: Du har et ansvar! Du har valgt din mand og dine børn til, og i det øjeblik du gjorde det, valgte du nogle andre ting fra. Iblandt de ting du har valgt fra er også denne flirt! Der er ikke andre svar end: DROP DET!

    Hvis du ikke står imod den fristelse du føler p.t. overfor ham den anden, ja så kommer du til at skille hele dit liv ad. Og hvem ved hvor stumperne lander? Du bør overveje nøje, hvad DU vil med dit liv. Du står ved en skillevej - det her er INGEN LEG! Du kan og skal vælge hvad der er bedst for dig selv, men vær bevidst om at det er et valg. Du kan ikke få både og.

    Jeg er sikker på at du ser mange fordele i både den ene og den anden vej du kan gå - men vær hele tiden opmærksom på, at du ikke kan få det bedste fra begge veje. Du skal vælge den ene vej fra...

    Prøv at forestille dig hvilke konsekvenser det vil få for dig selv, dine børn og din mand hvis du vælger at forfølge denne flirt. Du skal skilles. Dit evt. hus skal sælges, hvad med økonomien i det? Hvordan får børnene det? Hvad med forholdet mellem dig og din mnad - i skal jo samarbejde om børnene for evigt... Der er mange problemer.

    Og hvad enten du vil det eller ej, så kommer der problemer. Du kunne jo forestille dig at du kunne gennemføre en flirt uden at der vil ske noget i dit parforhold - Men jeg kan garantere dig at det kan du ikke. Det er muligt at din mand ikke opdager noget direkte - men du kan være sikker på at i vil glide længere og længere fra hinanden, fordi du bliver fraværende og fordi din mand vil føle sig forsømt...

    Jeg håber at du er et "ordentligt" menneske, og at du sørger for at gå fra din mand inden du går videre med denne flirt, hvis du vælger den vej. Jeg selv har ingen respekt for folk der er utro - hverken når der er tale om kvinder eller mænd. Det er efter min mening det værste man kan gøre overfor et andet menneske - især når det drejer sig om en person man har så meget sammen med som du har med din mand. Så skylder man altså hinanden at afslutte forholdet på en ordentlig måde.

    Gør det rigtige - Husk det er ingen leg.

    mvh.
  • Indstillinger
    Hej L1980G

    Jeg syntes det er godt skrevet og jeg er enig i dine pointer. Jeg syntes klart det er vigtigt at kigge sig selv dybt i øjenene og finde ud hvad min vil. Tag en beslutning og hold fast i den alt andet er ikke til at holde ud.

    Jeg har selv stået længe og ikke vist hvad jeg ville - ikke pga. en flirt men så mange andre ting i parforholdet og dræner bare det hele.

    Nu er jeg endelig nået til at parforholdet er værd at kæmpe for. Sikke en lettelse fra mine skuldre at jeg ikke længere skal bekymre mig sådan. Jeg er blevet langt gladere. Jeg ved at jeg har verdens dejligste kæreste - med de særheder der nu følger med - og de er helt ok. Jeg har nogengange troet at græsset var grønnere på den anden side - men det kan jeg jo ikke vide - men mon ikke der altid er en nisse der flytter med. Jeg kæmper nu sammen med min kæreste om det vi har kært. Vi har 1 barn sammen.

    Drop din flirt og snak med din mand om hvordan i ændre hverdagen til det bedre.

    Kram Irene.
Log in eller Registrér for at kommentere.