Er jeg gravid???
Hej alle i skønne pige og kvinder..
De sidste par dage har jeg haft kvalme, hver morgen og meget svingende hen a dagen. Hvis jeg spiser ell. hvis jeg bare tænker på mad får jeg kvalme .
Jeg er meget svimmel, og en gang i mellem får jeg blackout .
Jeg føler mig træt, har kramper og ondt i maven !
Har det som om at jeg skal have min menstruation -.- Den kommer så først mellem den 14-16 maj .. :S
Lige pludselig smiler jeg helt vildt, og ser alle de små smukke ting der sker når foråret kommer .
Jeg smiler til alle der går forbi, og falder i snak . :O
Jeg er normal meget iskold (hænder,fødder, ja over det hele) Men lige pt har jeg det varmt og sved turer ..
Kunne godt være jeg var i overgangs alderen . MEEEN nu er jeg kun 23 . Så det kan nu ikke være det?? Eller kan det?
Jeg håber virkelig at nogen kan hjælpe mig .
Jeg har taget en test, den viser ikke noget .
De sidste par dage har jeg haft kvalme, hver morgen og meget svingende hen a dagen. Hvis jeg spiser ell. hvis jeg bare tænker på mad får jeg kvalme .
Jeg er meget svimmel, og en gang i mellem får jeg blackout .
Jeg føler mig træt, har kramper og ondt i maven !
Har det som om at jeg skal have min menstruation -.- Den kommer så først mellem den 14-16 maj .. :S
Lige pludselig smiler jeg helt vildt, og ser alle de små smukke ting der sker når foråret kommer .
Jeg smiler til alle der går forbi, og falder i snak . :O
Jeg er normal meget iskold (hænder,fødder, ja over det hele) Men lige pt har jeg det varmt og sved turer ..
Kunne godt være jeg var i overgangs alderen . MEEEN nu er jeg kun 23 . Så det kan nu ikke være det?? Eller kan det?
Jeg håber virkelig at nogen kan hjælpe mig .
Jeg har taget en test, den viser ikke noget .
Kommentarer
Jeg havde dog ikke selv så mange symptomer da jeg var gravid men ved at andre har haft mange af de samme ting du beskriver.
MVH.
Gå til lægen, eller find en i Netto. Hvis du er er genert, så er der jo 100 steder du kan købe dem over nettet, f.eks. http://www.billige-teste.dk/graviditetstest-c-1.html
Just do it! :-)