Hjem Sind og psyke Mobning

evig psykisk lidelse af mobning

Redigeret 26 april, 2012, 09:42 i Mobning
Vi er nogle stykker som er blevet tyraniseret af denne pige i klassen.Men vi har gentagne gange prøvet og snakke med hende og skrevet klagebreve til hende. inspektøren han tog hendes parti da han mente hun var en uskyldig ung pige, hun har tudende været nede hos inspektøren og anmeldt os for det ene og det andet, vi ved at hende tøsen og hendes far har fortalt en masse usandt episoder til politiet og inspektøren som aldrig er fundet sted.. inspektøren kommer rendende og banker hårdt på døren plus at den underlige far til nabotøsen kommer og banker på og anklager en, og vi har intet nævnt og kender til de trusler og altmuligt de har anklaget os for. Vi ville bare have fred for sådan en tøs. Vi føler at inspektøren har taget stor parti til hende og vi får gentagne gange afvide at den stakkels unge uskyldig pige kommer surt og klager over os. Vi har intet gjort. Jeg skældte hende ud for at ha nedstirret mig i 11 måneder og nu bliver hun ved med lege med en. Hun vil gerne provokere, hun vil have man skal lade sig provokere for det gør hende glad. Især bruger hun det som hævn. Skal man grine eller blive rasende?
Hvis jeg kunne ville jeg slebe ham svinet i retten. Jeg har mange beviser jeg ku bruge imod sådan en nar. Han lyttede ikke på mig og min far da vi ringede til ham og fortalte de her ting. Han vendte det blinde øje til. Han vil kun høre det han vil høre. Han gider ikke tro på os. Han har kommet med en kæmpe sviner til os. Og gang på gang har han brugt timer på rakke os ned.. endda bad han mig ikke komme i skole de sidste 2 dage inden sidste skoledag, fordi han valgte at stole på hendes løgn. Ikke 1 sek lyttede han til vores version af sagen. er der andre som har været møllen igennem der gerne vil snakke samemn? kontakt mig, så skriver jeg dig mit mobil nr. jeg har virkelig brug for snakke med nogen som osse har prøvet at blive mobbet.
Han rykkede mig osse op foran katederet igen uden at lytte til min version af sagen. Han vælger blindt at tro på modparten bare de kommer med en historie.. kan man politianmelde denne inspektør? Kan man få erstatning? Kan man blive dømt for psykisk vold?
Jeg har lyst til pande ham en, slå ham ned, virkelig ødelægge hans liv. Intet beretter sådan en adfærd. Han fortjener ikke et godt liv efter det her.
det er mange år siden og jeg har stadig svært ved komme mig over det, skal snart til psykiater kan det helbredes der? hvad har i gjort for at komme over mobning?
Jeg græd og græd og sov meget lidt. Af min læge fik jeg nogle sovepiller. Jeg er så ked af det hele tiden og spekulere meget på hvad pokker jeg havde gjort kvindemenneket.

Kommentarer

  • Det er en meget ulykkelig situation du har været i / er i. jeg er ikke mobbet selv, men jeg ved hvor stor indvirkning det kan have på dem der har prøvet det, jeg høre tit om mennesker der er langt oppe i alderen der stadig ikke er kommet over at blive behandlet så dårligt.

    Jeg tror det er godt du skal til psykiater, da du lyder deprimeret. Har du nogensinde talt med en psykolog omkring det du har været udsat for ?

    Hvordan er det nu - din hverdag ? Er du i gang med uddannelse eller arbejde ? Eller har du det så skidt du ikke kan passe det ?

    Det er ikke nogen trøst , men vi bliver alle ind imellem behandlet uretfærdigt eller forkert, men for vores egen skyld skal vi lære at skubbe det fra os, så det ikke fylder eller ødelægger vores liv/ livskvalitet . Din vrede du har imod de her mennesker, skader aller mest dig selv, derfor ville det også være godt at få talt med en proffessionel om det.

    Med hensyn til retsager skal man være varsom, advokater er sindsyge dyre og hvis du taber en evt. retsag skal du jo også betale for rets/sags omkostningerne, så i sidste ende kan du stå med en meget dyr regning. Jeg mener man kan få fri process hvis man har en indtjening under 185000 kr om året, men du må ikke hænge mig op på det. Jeg ved jo ikke lige om du er over 18 år ?

    Du skriver evig psykisk lidelse, hvad tænker du selv du har af diagnose? Og hvor mange år har det stået på du har haft det dårligt ?

    Mvh
Log in eller Registrér for at kommentere.