Hjem Kvinder Åben debat om abort

Gravid lige efter Abort.

Redigeret 26 april, 2012, 12:33 i Åben debat om abort
''Og hvis du har samleje, skal der bruges kondom. Husk i det hele taget, at du risikerer ny graviditet meget hurtigt efter en abort – og inden den første menstruation har været. ''

Her på siden læser jeg dette. Hvordan kan dette lade sig gøre? .. Ville barnet blive dannet ordenligt?

Kommentarer

  • hej normal skal kroppen have en udrensning efter en abort. så forstår godt din bekymring. om et nyt foster hurtigt kan vokse normalt. du skriver at barnet er kommet uden en menstruation, først så lyder det mærkeligt. jeg kunne tænke at der kunne have været et tvillinge graviditet hvor kun den ene er blevet aboteret. den måde jeg kan forstå det du skriver, men tale med lægen og jordemoder om ekstra kontrol med scannings billeder om barnet der er nu . vokser rigtigt. hej
  • Ja det kan godt lade sig gøre at man kan blive gravid lige efter abort.´Det er derfor læger siger at man skal vente efter mentruation. For livmoderen skal rense ud og kroppen skal have tid til at normalisere sig. Det er for at undgå infektion og kan risikere at abortere igen.
Log in eller Registrér for at kommentere.