Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Efter udrapning

Redigeret 23 april, 2012, 08:48 i Skizofreni
hej jeg fik dirknosen parnoid skitofren da jeg var 18år jeg har altid passet min medicin ind til 22 desember 2011 så stoppede jeg uden at snakke med min læge jeg syntes selv det gik godt men jeg er nu blevet meget argrasiv og jeg er begyndt at tæve min kærste noget jeg aldrig har gjort før jeg har haft en stof udløst pyskose og 3 hash pyskoser jeg får af vide af folk jeg kender at jeg gør ting som jeg på ingen måde kan huske men når der flere der siger det samme må der være noget om det .da jeg var 9år startedet jeg med at ryge hash det stoppet jeg med da jeg var 33år siden jeg var 12år har jeg været på hårde stoffer jeg har misbrugt alt hvad der er at misbruge og gør det stadig .jeg kan ikke stoppe med stofferne og jeg kan på ingen måde leve med volden mod min kærste jeg er så trat af at træke vejret og har fået nok af dage jeg gider ikke mer jeg kan ikke finde nogen grund til at vågne i morgen der må være en anden der kan bruge at få min pangsion jeg er færdig med at spille tid på livet jeg kan ikke finde min plads og nakoman og pykisk syg er ingen drøm så derfor vil jeg takke af farvel og tak vh den sindsyge nakoman.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg skal svare dig. Men det er da et skridt på vejen at du skriver herinde for at få hjælp. Men der er masser af steder at få hjælp så du kan komme ud af det skidt - men det kræver du selv tager det første skridt til kontakt.

    Der er både læge, psykolog, og psykiatrisk afd. på et sygehus. Men gør noget allerede i dag.

    Er der nogen i din familie eller andre der hjælpe dig på vej?

    Jeg er sikker på de gerne vil hjælpe dig - hvis du siger du har brug for hjælp.

    Så stop selv ynken den får dig bare til at synke dybere ned.

    Håber du kan bruge mit svar til noget. Jeg ved jo ikke hvor i landet du bor, derfor kan jeg ikke sige hvor du kan tage hen.

    MVH.
Log in eller Registrér for at kommentere.