at miste jomfrueligheden
Hejsa derude.
Jeg er en homoseksuel pige, og har haft samleje med min kæreste. Jeg ville spørge om nogen af jer vidste hvordan det er at miste jomfrueligheden, hvad der sker osv? Jeg er meget bange for, at min kæreste har, da hun blødte en dag da vi havde samleje. Og det vil vi begge ikke have, da ingen ved vi er sammen, og at vi er homoseksuelle
Er der ikke nogen der vil være sød og forklare mig det? Jeg er stadig ny i det her..
Jeg er en homoseksuel pige, og har haft samleje med min kæreste. Jeg ville spørge om nogen af jer vidste hvordan det er at miste jomfrueligheden, hvad der sker osv? Jeg er meget bange for, at min kæreste har, da hun blødte en dag da vi havde samleje. Og det vil vi begge ikke have, da ingen ved vi er sammen, og at vi er homoseksuelle
Er der ikke nogen der vil være sød og forklare mig det? Jeg er stadig ny i det her..
Kommentarer
Rent teknisk er man ikke jomfru, hvis man har mistet sin mødom, men den kan man også miste ved f.eks visse sportsgrene eller fald/tilskadekomster.
Men det at miste jomfrueligheden er vel mere, at når man har haft sex, så er man ikke jomfru mere, så i og med, du har haft sex med din veninde, så kan man vel ikke kalde dig jomfru mere. De fleste - men altså ikke alle - vil bløde lidt efter at denne mødom er blevet brudt, så det er ganske normalt.
http://videnskab.dk/krop-sundhed/frivil ... -voldtaegt
og hun sagde at hendes menstruation først skulle komme en uge efter eller sådan noget.