Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

at miste jomfrueligheden

Redigeret 23 april, 2012, 09:07 i Homoseksualitet
Hejsa derude.
Jeg er en homoseksuel pige, og har haft samleje med min kæreste. Jeg ville spørge om nogen af jer vidste hvordan det er at miste jomfrueligheden, hvad der sker osv? Jeg er meget bange for, at min kæreste har, da hun blødte en dag da vi havde samleje. Og det vil vi begge ikke have, da ingen ved vi er sammen, og at vi er homoseksuelle :(
Er der ikke nogen der vil være sød og forklare mig det? Jeg er stadig ny i det her..

Kommentarer

• Du virker meget, meget ung - så ung, at du vel ikke med sikkerhed kan vide, om du rent faktisk ER homoseksuel, men derfor er der jo ikke noget galt i at øve og prøve sig lidt frem.

Rent teknisk er man ikke jomfru, hvis man har mistet sin mødom, men den kan man også miste ved f.eks visse sportsgrene eller fald/tilskadekomster.

Men det at miste jomfrueligheden er vel mere, at når man har haft sex, så er man ikke jomfru mere, så i og med, du har haft sex med din veninde, så kan man vel ikke kalde dig jomfru mere. De fleste - men altså ikke alle - vil bløde lidt efter at denne mødom er blevet brudt, så det er ganske normalt.
  • Men min kæreste blødte ikke bare lidt, blødningen blev ved en halv dag eller sådan noget, og hun havde mange smerter? Kan det godt være at jeg er kommet til at skade hende inden i?
  • Nogle kan godt bløde meget endda op til flere ganges samleje andre meget lidt. Er man jomfru gør det også ondt første gang også efter samleje der kan også gå flere dage før smerter forsvinder. Hvad har du brugt? Er det en hård dildo? For det kunne være at du var alt for hård ved hende og måske derfor hun blødte så meget men det kunne også være det er menstruation som sku komme der uden hun vidste det.
  • Jeg brugte mine fingre.. jeg tænker på om jeg måske er kommet til at rive hende indvendig? For det var ikke meget voldsomt.. altså.. hvordan skal jeg forklare det... hun har i hvert fald også gjort det samme på mig, endda meget voldsommere.. men det er aldrig sket for mig?
    og hun sagde at hendes menstruation først skulle komme en uge efter eller sådan noget.
Log in eller Registrér for at kommentere.