Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvorfor sprøjter jeg så meget under sex?

Redigeret 18 juni, 2012, 15:04 i Åben debat om sex
Jeg er i et fast forhold og jeg er begyndt at opleve at jeg sprøjter rigtig meget når jeg har sex med min kæreste. Forleden dag red jeg ham og der røg noget der lignede 300-500ml ud af mig. Jeg har aldrig fået en orgasme, hvilket også frustrerer mig grænseløst - bliver helt bange for at jeg ikke kan. Jeg ved, at jeg ikke kommer når jeg sprøjter, men jeg forstår ikke hvorfor jeg kan danne så meget væske. Det er begyndt at blive et problem for os under sex, da sengen bliver rigtig våd og det er lidt besværligt.
Mit spørgsmål er, om det er normalt og om det måske er et tegn på at jeg på et tidspunkt når til det punkt hvor jeg får en orgasme?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej. At sprøjte er meget normalt af hvad jeg har læst mig til, og jeg kan komme ligeså meget som dig, og tror der er mange andre som også kan det. jeg tror det er helt normalt, og der er ikke så meget man kan gøre for man har jo ikke kontrol om hvornår man sprøjter?

    Jeg ville også gerne lige selv spørge om noget, og det er hvordan du ved det ikke er en orgasme? for jeg selv havde/har aldrig prøvet at få en orgasme, men har i lang tid sprøjtet nu, og regnede egentlig med at jeg kom når jeg sprøjtede, men behøver man det?
Log in eller Registrér for at kommentere.