Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min fyr har ofte svært ved at komme.

Redigeret 2 juli, 2012, 13:11 i Åben debat om sex
Hej

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe.

Har nu set denne fyr et par måneder og som de fleste andre "nyforelskede" har vi selvfølgelig lyst til sex stort set hele tiden. Problemet (for mig i hvert fald) er at han ofte har meget svært ved at komme.
Vi bruger pt ikke beskyttelse, hvilket betyder at han desværre skal sørge for ikke at komme i mig. Det er selvfølgelig møg træls hele tiden at skulle tænke på ikke at må komme i mig og vi skal selvfølgelig til at bruge beskyttelse.
Han er ofte tæt på at komme, men når lige at stoppe op kort, inden han kan fortsætte. "Problemet" kommer når han så skal have sin udløsning på andre måder. Uanset om jeg giver ham blowjob, bruger hånden eller han selv bruger hånden mens jeg så tager mig kærligt af hans andre dele, ja så er det ikke nemt for ham at komme. En dag hvor vi har sex 4-5 gange, kommer han måske kun de 2 af dem.
Kan mærke at det går mig enormt meget på. Jeg bliver frustreret og ked af det, da jeg vel et eller andet sted frygter at det har noget med mig at gøre.

Er her nogle som har samme erfaring og måske kan komme med nogle råd, forklaringer, ideer eller andet der kan hjælpe?

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvorfor bruger i ikke beskyttelse ..så han kan folde sig helt ud --det andet er lidt risikabelt --hvis du ikke skal blive gravid ----

    der er jo flere måder at beskytte sig på --i stedet for at leje med ilden
  • Indstillinger
    du er meget bekymret --og omsorgsfuld --over for din kæreste angående udløsning ---

    men hvad med dig selv ---får du udløsning alle de gange i har sex---

    er han lige så omsorgs fuld over for dig ---

    det er altid uh --hvor er det synd for de stakkels drenge at de ikke kan få den rette nydelse ---
    men det er sjællendt at man hører om pigerne får udløsning hver gang --
  • Indstillinger
    Jeg er helt med på at det er fuldstændig tåbeligt at tage chancen og at det i den grad sætter sin begrænsning ikke at bruge beskyttelse. Årsagen til det er en længere og lidt anden forklaring. Står midt i et lægeskift og skal tale med den nye om muligheder for beskyttelse, så den del er der snart styr på.


    Det er ikke ham der er utilfreds med at han ikke kommer, det er mig! Hans udløsning er vigtig for mig. Ikke af pligt eller omsorg, men ganske enkelt fordi jeg nyder synet af hvad den gør ved ham ;)

    Og nej, jeg kommer ikke selv hver eneste gang, men meget meget ofte. Og det er heller ikke det vigtige for mig når jeg har sex.
  • Indstillinger
    Det har ikke noget med dig at gøre. Han er ikke vant til trak ud teknik, han trækker sig ud alt for tidligt det er derfor han ikke kommer, han ved ikke helt rigtig hvornår han er ved at komme, nok fordi han ikke er så trænet til det. Den bedste løsning for jer vil være at bruge kondom for så kommer han og ikke behøve at tænke på at han skal trække ud ellers må han blive ved med at øve indtil han lærer hvornår han er ved at komme.
  • Indstillinger
    "Problemet" er ikke når han er i mig. Det handler ikke om at han skal skynde sig at trække sig ud for så at få udløsning med det samme.
    Det er når vi efterfølgende, ved hjælp af onani på ham eller ved at jeg giver ham blowjob, han har svært ved at komme.
  • Indstillinger
    hvorfor tænker du så meget over det? hvis han ikke kan komme mere end 2 gange så er det hans problem men han kommer i det mindste. Det er helt normalt at man ikke kan komme flere end 2-3 gange pr.dag. Der er altså nogle der ikke kan komme ved blowjob eller spille den af, også ved almindelig samleje. Det er forskelligt fra mand til mand. Jeg har tidligere været sammen med en som kunne blive ved med at kneppe i en hel time uden at komme men jeg gav op for bliver tør til sidst jeg tænkte der var noget galt med ham. Jeg fandt en ny fyr og han kunne komme så hurtigt bar ved jeg spillede hans pik af på 3 min så det har overhovedet ikke noget med dig at gøre. Nogle mænd er bar sådan lige som der er nogle kvinder som aldrig har haft en orgasme.
  • Indstillinger
    Umiddelbart lyder det som præstationsangst. Det kan hurtigt blive en ond i cirkel, ligesom at man ikke kan falde i søvn hvis man tænker på at man ikke kan.

    Derudover, så tror jeg det er meget normalt, at man ikke kommer 5 gange om dagen. For eget vedkommende skal der i hvert fald en del til allerede 2. gang, og jeg tør da slet ikke forestille mig hvor meget der skulle til for at få en 3., 4. eller 5. gangs udløsning.

    Så måske er det en blanding af de to.
Log in eller Registrér for at kommentere.